مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خدایا به من آرامش ده.....

 

 

اینجا دیگه مثل قدیما آرامش نیست......از دوست عزیزمون که سعی میکنه آرامش ما رو بههم بزنه خواهش میکنم که خونه کوچیک آروم ما رو به حال خودش رها کنه و آرامش ما رو به هم نزنه .....

امروز سر یه موضوعی برا مامانم ناراحت شدم و یه دنیا  گریه کردم  ......خدایا تو رو به بزرگیت قسم مامانم رو شفای خیر بده .......

آخر این ماه من و سروش میریم پیش خالش برا زایمانش ....خدایا کمکش کن.....

خب همتون رو دوست داریم ..یا حق!!!!!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد طرزی رودی پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:19 http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

سلام
یه سر به من هم بزن

هادی جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام .من وقتی میام اینجا کلی کیف میکنم . ایشالا روز به روز بهتر از همیشه زندگی کنین.
چرا جواب منو ندادین.
حتی اگه هیچ وقت هم جواب منرو ندین . بازم من میام اینجا
وبلاگتون به من یه آرامش عجیبی میده.
با تمام وجود میگم که موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد