مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سلام

من خونه ام....هوووووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!! این یعنی آرامش اما من از نگرانی مامانم آرامش ندارم  زندگی در نها یت روز مرگی داره میگذره اما خب اللهی شکر .... دلم برای مریم تنگ شده دوست بازم بشم اون مریم قبلی ..دوستون دارم ..یا حق!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
هم زنجیر شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 http://hamzanjir.persianblog.ir

سلام مریم جان
سلام سعید جان
(خیلی وقته وبلاگتونو باز نکرده بودم. از کی تا حالا سه تا شدین؟ سروش حتما پسرتونه. نه؟)
--------------------------
گریم و نقاشی روی بدن
کم هزینه و بدون درد، دارای قابلیت Fade
(نقاشی روی بدن همون Tattoo هست اما با قلمو و رنگ، که میشه خیلی راحت هر وقت که لازم باشه پاکش کرد. هر طرح و نشانی رو میشه کار کرد. بسیار زیباست و نسبت به تتو خیلی شفاف تر و واضح تر و مسلما به روزتر. رنگهایی هم که استفاده میشه هیچ ضرری برای پوست نداره. تجربه کردنش جالبه، اگر مایل هستید تماس بگیرید)
شماره تماس 5462363 0935

[ بدون نام ] یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 http://www.avang79.blogsky.com

سلام خوبین؟
خیلی عجیبه نه؟ دنیا جای عجیبیه..... ۲ سال پیش شما دونفر اومدین وبلاگ من و نظر نوشتین
به وبلاگتون سرزدم همون موقعها و نظرم دادم
همیشه پی گیر کارتون بودم اینکه با همه مخالفتها بالاخره ازدواج کردین و الان هم بچه دارین
خوش به حالتون اما باید بگم خیلی حسویدم شد !
من بعد از دو سال همون جای اولم هستم و تازه خیلی چیزها رو هم از دست دادم و شما دونفر کجا؟
راستش نمیدونم چه رازیه؟ چرا منم نیمتونم مثل بقیه ادمها باشم؟ ازدواج کنم؟ بچه داربشم؟ چرا؟ شماها بهم بگین چی کار کردین؟ دلم برای خودم وزندگیم میسوزه
براتون آرزوی موفقیت میکنم
راستی نظر شما در آرشیو تیر ۸۴ موجود است
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد