مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خسته ام....

سلام بچه ها ! دارم از در مغازه پست می گذارم . خیلی خسته ام . خستگی بازار شب عید که زیاد هم خوب نیست و علاوه بر اون فشار قسط و مسائلی از این دست و همچنین این که زمان زیادی رو نمی تونم کنار مریم و سروش باشم خسته  شدم حسابی دعا کنید آرامشم برگرده! یا خدا!
نظرات 5 + ارسال نظر
مرد باران چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:29 http://rainct.blogsky.com

موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

hossein دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:56 http://www.e-ahwaz.com

salam baba eivall khili khili dameton garmmm man ke be shakhsee be ien hame eshgh hesadat mikonam valii khob omidvaram ke hamishee movafagh bashidd dar har ja ke hastid salemoo salamat bashid har 3 ta ton + khanevadaton

hossein دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:27

eid ham be 3 ta ton tabrik migam omid varam ke hamishee khobo khoshoo sar zendee bashid zendeghi tonam be khobi pish bere agha saeed be ja man soroosho boooos kon :X:X:

زرین و هادی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:59

سلام خوب حقیقت این که نمیدونم خودم و چطوری معرفی کنم شبنم عشق و یادتونه؟ نویسندش هادی بود خوب من مخاطب نوشتهاش بودم که به خواست خدا با هم یار شدیم امشبم داشتم دوباره اون روزهارو مرور میکردم که به commente شما بعد بله برونتون رسیدم و اومدم اینجا اما باور کنید از همین نوشته ی اخرتون خونده نخونده فهمیدم که نینی دارم شدید الهییییییی خدا همیشه نگه دارتون باشه نگه داره عشقتون باشه حالا بعد این همه سال منم ارزوی خوشبختی میکنم براتون عیدتون مبارک و التماس دعا برای عشق خداحافظ

afsane va hossein دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:02 http://www.tafahome2tarafe.blogfa.com

salam omadam eid roo beheton tabrik begam rastii manam az shoma yad gereftam ye web log mesle shoma bezanam ba afsane azizam rahee shoma roo berim ta bebinim be koja miresim
afsane_love_hossein@yahoo.com
www.tafahome2tarafe.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد