مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دغدغه ها ...

من ( سعید ) هرگز از دسته 2 بودن درجه 2 بودن نفر دوم بودن و .... خوشم نمی اومده و برام تحملش ممکن نبوده . به لطف خدا وضعیت معیشتیمون مشکلی نداشت ( البته الان به خاطر سرمایه گذاری غلط شرایط تغییر کرده !) اما مهمترین دغدغه ی من فرداهاست که مبادا سروش جلوی سر و همسرهاش احساس ضعف کنه .... بی خیال توضیح بیشتر شاید باعث یه سری سو تعبیر راجع به من بشه !! یا خدا !!! دعامون کنید بچه ها روزهای سختیه ! ‌روحیه م داغونه ! کاش اینقدر عاقل بودم که می فهمیدم این زر و زیور دنیا و ملک ها و داراییها و ماشینهای آن چنانی فناپذیرند و به کسی وفا نمی کنند ! کاش ...... راستی این روزها رهبر به شیراز سفر کرده است . کاش بودید و می دیدید چه بریز و بپاشهایی که شده است !

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:20

babak شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 http://pezeshki.net

بسم الحق
سلام
این عین کلام خدای رحمانه که میگه بنده هامو با نقص در نعمتهایی که بهشون دادم مثل دارایی یا سلامتی امتحان می کنم . اصلا این بالا و پایین شدن ها جزئ لاینفک زندگی ادماست . به عنوان کسی که بارها و بارها این تجربه رو گذرونده میگم که این دوران به لطف حق می گذره . اما چیزی که مهمه اینه که چطور از این مرحله بگذرین . مگه نه این که هرچی که خداوند تو مسیر بنده هاش قرار میده عین خیره . دوره سختی اگه به درستی طی بشه میوه های عظیمی به بار میاره . می تونه ادما رو به هم نزدیکتر کنه .می تونه چشمشون رو به خیلی از حقایق زندگی باز کنه . می تونه دوست و دشمن واقعی رو به ادم بشناسونه . و از همه مهمتر شیرینی نجوا با حضرت عشق رو به ادمی که تو شرایط سختی گیر کرده بچشونه .
حق همراه

بابک شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 http://pezeshki.net

بسم الحق
ببخشید من اومده بودم یه چیز دیگه بگم اما مطلبتون رو که خوندم یادم رفت چی می خواستم بگم . حالا بگم که

دوست گرامی سلام
ما داریم یه سایت راه می اندازیم برای ارائه خدمات و اطلاعات تخصصی در زمینه مسائل بهداشتی ، تندرستی و پزشکی . ممنون میشیم اگه یه سر بزنید و پرسشنامه نظرسنجی رو تکمیل کنید . اگه به سایر دوستان هم خبر بدین که عالی میشه .
ضمنا به 23 نفر از دوستانی که پرسشنامه رو تکمیل کنند یه اشتراک یک ماهه نامحدود اینترنت شاتل تقدیم میشه .
حق همراه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد