مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شهریور خوبی داشته باشیم !

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخم

اینا رو آقا سروش تایپ کرد که این روزا شدیدا به من عشق می ورزه و ماشالله صلوات می فرسته و حسابی خوش سر و زبونه !

راستی این روزا از عدم نتیجه گیری کاروان ورزشی ایران در المپیک پکن حالم گرفته است !! امیدوارم برق مدال ساعی باعث ابقای مدیران ورزشیمون نشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:52

جالب خوشم اومد

مریم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:27

سلام
اول از همه تبریک میگم بهتون به خاطر ثبات قدم در ادامه دادن این وبلاگ ، 5 سال مدت کمی نیست با این مشکلاتی که شما پشت سر گذاشتید... دوم اینکه تبریک میگم بهتون به خاطر خوشبختیتون و امیدوارم تا همیشه همینطور خوشبخت بمانید.
میدونید من چطور با وبلگ شما آشنا شدم؟ راستش... اسم من و همسرم هم مریم و سعید هست... ما هم تقریبا سرگذشت و سرنوشتی مشابه شما داشتیم تا اینکه بالاخره در فروردین 86 با هم ازداج کردیم... چند روز پیش هیمنجوری اسم " مریم و سعید " رو تایپ کردم تا ببینم چی گیر میاد ، دنبال شعری میگشتم که توش مریم و سعید باشه ... تا به وبلاگ شما برخوردم یه نگاه اجمالی کردم دیدم وه... چقدر داستان کلی ما به هم شبیهه ... این شد که از اول تا آخر وبلاگ تان یعنی میشه گفت 5 سال از زندگیتان را.. ورق زدم و واقعا آخرش خوشحال شدم... برای هر سه نفرتون و خانواده های محترمتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد