مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلتنگم

سلام دوستان . یه دلتنگی قشنگ دارم ! مثل روزهای اولیه عاشق شدن !! نمی دونم !‌زندگی خوبه ! حضور سروش هم که همه چیز رو قشنگتر کرده . ( خدا رو شکر ! )* راستش با ماهی ۴-۵ میلیون قسطی که رو دستمه فقط تا حالا خدا بهم لطف کرده و خدائیش مریم هم تا مخش جواب مبده باهام داره راه می آد‌(ممنون!) خلاصه حال غریب امشب من همراه شده با آلبوم جدید سیاوش قمیشی در کنار همسر و فرزند مهربونم !! ایشالله این در کنار هم بودن نصیب همه عشاق راستین بشه !

نظرات 5 + ارسال نظر
ترمه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:31

امیدوارم همیشه عاشق و پاینده بمانید

هادی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام
فکر کنم شما آقا سعید باشی
من یک سالی هست که با وبلاگ شما آشنا شدم و اونرو خوندم و بعدم که خودم وبلگ زدم شما رو اولین لینکش گذاشتم هیچ وقت به من سری نزدین ولی ما به یاد شما بودیم
امید وارم همیشه در بهترین لحظات زندگی بکنین و هر سه سالم و تندرست باشین از دعای قشنگتونم ممنونم

هادی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:11

راستی دو روز دیگه ۶ آبان وبلاگ من ۱ ساله میشه
خوش حال میشم سر بزنید

عطیه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 http://http:/www.hokm1988.blogsky.com

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سلام...

وبلاگ قشنگی دارین....پر از حس های صادقانه...

ما رو تو غم خودتون شریک بدونین(4-5 میلیون قسطو میگم)

وقت کردین خونه ی ما هم یه سر بیاین ....

موفق باشین

بابای...

پرنیان۱۲... سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:16

الهی شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد