مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

اولین روز ابری امسال...........

سلام... 

.امروز اولین روز ابری سال ۸۷ هست .....و من حیفم اومد این حس قشنگ به شما همراهان همیشگی وبلاگ منتقل نشه...حس روزای اول آشنایی با سعید رو دارم ( سر پیری  ....) اما خب حس دیگه دلیل و موقعیت  نمیشناسه......  

 بارونو  دوست داشتی یه روز تو خلوت پیاده رو ...  . 

پرسه پاییزی ما.... مرداد داغ دست تو ...   

بارونو دوست داشتی یه روز عزیز هم پرسه من.... 

بیا دوباره پابه پام تو کوچه ها قدم بزن......  

یادش به خیر و همه خاطرات و عشق اون روزا تقدیم به  پسرم و همه عشاق جوان تر .....  

الهی همیشه دلتون پر عشق و لبتون پر خنده........یا حق!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مازیار چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:07

با سلام
من دنبال یه مطلب در مورد انواع سقف ها بودم.گذرم به سایت شما خورد
از این همه عشقی که با خودت همراه داری خیلی حال کردم.
دمت گرم.شاد باشی و به سبک خودت یا حق.

ساانیا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 23:46

وای مریم جون
می شه باز هم از این خاطرات نازت بنویسی؟
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد