مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

باز هم بویی از پاییز.........

سلام  

امروز اولین روز بارانی سال ۸۷ هست ........

به خدا اینجا اداره هواشناسی نیست اما خب این دل من روزای پاییز تند تر میزنه و این چند ساله کلی دوست خوب اینجا پیدا کردم .....تو این هوای قشنگه پر از عشق  من باز هم آرزو کردم که امسال پر از برکت و عشق و سلامت برا همه باشه و همچنین من و خانواده کوچکم  .. 

سعیدم دوستت دارم ...یا حق!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مامانی و گلپسرا ! پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 http://mohamadsaleh.blogsky.com

سلام.میلاد سراسر نور بانوی کریمه ُ حضرت معصومه (س) رو بهتون تبریک میگم . امیدوارم روزای دلتون همیشه بهاری باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد