مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خوش تیپی...

سلام و صد تا سلام به شما گلهای باغ بهشت (من مجری هستما

 

خوبید بابا؟؟ 

امرو می خوام در مورد یه موضوعی باهاتون صحبت کنم به نام خوش تیپی... 

آره درست خوندی  

خوش تیپی 

آخه می دونید تا حالا از اول فصل سرما تا الان یه سری چیزایی دیدم که مغزم داغ کرده مثلا دیروز داخل داروخانه بودم که یه خانوم خفن خوشتیپی (جون عمه جفتمون) 

وارد شد بایه کفش جلو باز تابستونه پاشنه دار بدون جوراب!!!!!!!!!!!!!!!!! 

تو این سرما 

آخه خواهر من ..عزیز من  

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد عزیزم 

والا تو همه جای دنیا حتی جاهایی که تابستونش می سوزونه و ببخشید خانومها به جز بیکینی نمی تونن چیزی بپوشن هوا که یه کم سرد میشه پو ششون عوض میشه 

حتی کلاه و دستکش می پوشن 

حالا تو ایران یه کشوری که ما دقیقا چهار فصل خدا رو داریم 

بابا پاییزه سرده 

اگر آرنولدی...قهرمانی سردت نمیشه زشته آبروی هر چی ایرونی هم هست می بری با این کارهات 

یا مثلا دختری داخل یه مغازه که صندل پوشیده بود بدون جوراب!!  

هر فصلی یه خوش تیپی مخصوص خودشو داره 

خب بسه دیگه حالا همه میگن این یاروی از خود متشکر . خودشیفته کیه دیگه ؟؟؟ 

 

اما به خدا محض دلسوزی گفتم 

زشته 

خب برا امروز کافیه 

دوستون دارم 

انجمن خوش تیپای محل  

یا حق!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد