مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

قالب .....

سلام 

سلام 

واای از این روزهای من با این همه گرفتاری 

این چند روزه کلی سرم شلوغ بود و الانم که خونم اصلا دور از جون شما حس نوشتن نبود 

به قول سعید نوشتنم درد میکرد 

این قالب خوشکل رو که می بینید عشق خودم شوهر گلم سعید جون انتخاب کردن و یه پست هم مارو مفتخر کردن( از بس کم میاد این طعنه هستا. هوا رو.دارید که...)  این قالب عشقولی رو انتخاب کرده به یاد جوونیامون مادر... 

خلاصه این چند روز همش به گرفتاری و رخوت گذشت بازم الهی شکر  

فکر کنم یه سفر کوچولو در پیش داریم نمی دونم چی بشه 

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون من که حسشو ندارم شوشو جونم دست بردار نیست  

ببینیم چی پیش میاد!! 

راستش وقتی که هوا سرده مخصوصا اگر یه وروجک کوچولوی شیطون مثل سروش من داشته باشی هیج جا مثل  خونت نیست  

 

خب در اخر یه خدا قوت و آرزوی موفقیت برا همه دانشجوای عزیز ....ان شا الله همتون با موفقیت امتحاناتتون رو پشت سر بگذارید  

به خوصوص مینا دوست خوبم که حسابی به خودش تغطیلات داده... 

 

یا حق!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لی لی جون شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:21 http://www.sabzine.blogsky.com

شو شو !!!
اه...حال بهم زن ......

خانوم محترم
با سلام
خواهش میکنم اگر از لحاظ کمبودیات درونی و زندگی تحمل دیدن برخی چیزهارو ندارید لطفا دیگه تشریف نیارید اینجا
با تشکر
مریم

afsane شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:24 http://afsaneastronomy

azizam kash manam mesle u va khunevadat budam az tanhaei daram deg mikonam ehtiyaj be komak daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد