مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

زندگی با عشق چیز دیگری است....

می دونید بی مقدمه باید بگم اگر من با عشق سعید رو انتخاب نکرده بودم شاید این دختر نازنازی  و ته تغاری و دور از جون شما یه کم لوس حاجی زیر این فشارهای زندگی ( که فقطم مختص ما نیست..)دوام نمی آورد....واقعا میگم !!! 

پس به همه جوانها توصیه میکنم ( به عنوان یه کوچکتر ..) که با عشق زندگیتونو شروع کنید اما یه عشق با دید باز!!!!  

 

خدایا ممنونم از اینکه بهمون آرامش دادی تو زندگی  

دیشب با سعید یه سر رفتیم بیرون (جمعه شب) به سعید گفتم انگار همه مردن! اما اون یه حرف خیلی قشنگ زد و گفت خدارو شکر کن که این آرامش هست...اگر خدایی نکرده جنگ بود چی؟؟ و من مثل همیشه دیدم که درست میگه .شوهر گلم 

 

یا حق!!! 

171246

 

نظرات 2 + ارسال نظر
طنین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 http://asalioman.blogsky.com

سلام مریم عزیزم . خیلی خوشحالم که خوشبختی عزیزم.امیدوارم تا ابد با عشق زندگی کنی

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:01

خدا واسه همدیگه حفطتون کنه. واقعا زندگی با عشق یه چیز دیگه است.

مرسی عسل جون .واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد