مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

امروز...

سلام  

دیشب یه پست عجیب از یه حس خود جوش لحظه ای گذاشتم روی وبلاگ که در عرض ۴۵ دقیقه که امدم پاکش کنم ۳۵ تا بیننده داشت!!!!!!!!!!! 

من تا حالا به این نکته توجه نکرده بودم!  

والا جونم براتون بگه اگر خدا کمک کنه کلی اهداف کوتا ه و بلند مدت دارم با یاری خدا 

حتی بعضبهاشون چند ساله! امیدوارم که خدا به همه و من کمک کنه 

اگر از خودم بگم ای بدک نیست شکر خدا به جز مشکلات کاری سعید . 

  

می دونید با وجود رسیدن فصل سرد زمستون اما شکر خدا زندگی من و سعید جون روز به روز گرم تره و فقط نگرانی  ما از فرداهاست و مخصوصا کار   

سعید ...دلم شور میزنه خدایا خجالتمون نده !!!!!!!

یا حق!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 http://mhi.blogsky.com

موفق باشید

مامان نازگل چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 http://khateratman29.blogfa.com/

اااااااااااااپس دیر رسیدیم و ندیدم چی گذاشتی
اینشالله به همه خواستهات با تلاش و کوشش میرسی..
ممنونم از اومدنت بهوبم
پس عکس کوچولوتون کو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد