مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

من......

من چه تلخم امروز..... 

امروز رفتم برا دیدن بازماندگان یکی از آشنایان که فوت شده بود 

وااای خدای بزرگ دلم داشت تو سینه پرپر میشد...{ اشک جلو چشمامو گرفت.....مانیتورونمیبینم......} 

 

برا خانوم این بنده خدایی که فوت شده بود خیلی دل آدمو می سوزوند تنهایی این زن. خودش که رفت خدا رحمتش کنه اما خانومش و بچه ها وباقی بازماندگانش ..... 

الهی خدا به همه اونهایی که عزیزی از دست میدن آرامش بده.... 

 

جونم براتون بگه که سعیده من خیلی حال مالیش بده....خدایا خودت کمکمون کن  

که تویی رزاق و رحمان.. 

یا حق!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
طنین دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 http://asalioman.blogsky.com

مریمی جونم انشالله مشکلات حل بشه

مرسی طنین جون ...

عرفان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:35

سلام خوبید مریم خانم ؟
چرا از وضعیت اقتصادی ناله سر میدید ببین دل بخدا ببند و از هیچ نترس خدا خودش ارحمن الراحمینه .
منم واسه ان بنده خدای سرور از دست داده نگران شدم خداوند روح همه رفتگان را قرین رحمت واسعاش کنه .به بازماندگان نیز صبر عطا کنه .

ممنونم از حسن نیتتون
چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد