مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

زندگی جاریست....

سلام دوستان 

خوبید؟؟؟ 

با بحران این روزای دنیا که مثل همیشه ایران عقب تر هست و سال دیگه میفهمیم چی به سرمون اومده چطورید؟؟ 

من اگر شکایت از این شرایط مالی دارم نه اینکه خدایی نکرده مشکلی داشته باشیم ..نه اصلا در ظاهر مشکلی نیست و شکر خدا هیچی هم کم و کسر نیست یعنی سعید خوبه من ( خدا حفظش کنه) مثل کوه پشت من و  خانوده کوچیکمونه... 

اما نگرانی من از فرداهاست 

از رورهایی که همه چیز توی این مملکت دو الی سه برابر بشه.....  

با این بازی کاری که سعیدم برا خودش شروع کرده 

الان الهی شکر تقریبا از نیمی از هم سن و سالهاش وضعیتش بهتره   

اما خوب لقمه بزرگی برداشت و از شانس بد یه دفعه وضیت اقتصادی دنیا هم ریخت به هم....  

نه فقط ما 

بلکه همه مشکل دارن اگر حرفی نمی زنن یا هنوز درست متوجه اون نیستن یا نمی خوان به روی خودشون بیارن  

 

آخه گل من مگر چند سالشه هنوز سی سالش نیست ..خدا عمر با عزتش بده ان شا الله 

من با وجود اینکه یه زنم اما خب دلم یه کم بزرگتر از دل کوچیک عشقمه.... 

خدا آرامشش بده الهی...

 

اقتصاد آمریکا ژاپن و حتی اسرائیل یعنی غولهای اقتصاد امروز فلجه منو سعید که جای خود داریم ... 

 

نگرانی من از فرداهاست و خدا خودش می دونه که بیشتر به خاطر خود سعید و فکرشه.... 

 نمی خوام خدایی نکرده به خاطر این به قول قدیمی ها چرک کف دست تنش اذیت بشه... 

 

ما قرار بود یه زندگی آروم و ترجیحا کارمندی داشته باشیم از اول آشناییمون اما نیمدونم چی شد که سعید منم رفت توی وادی ریسک و معامله و ...نمی دونم من که خیلی راضی نبودم و نیستم 

چون آرامش و عشقمون رو با هیچی عوض نمی کردم 

 

اما خیب خوبه که میگذره ........

چون می گذرد غمی نیست!!! 

فقط خدا کنه که سعیدم خدایی نکرده چیزیش نشه.. 

 

خب از خودم اگربخوام بگم که الهی شکرخوبم و سلامت و مرغ همسایه سلام میرساند ... 

سروش گل من هم داره یواش یواش واسه خودش مردی میشه خدا حفظش کنه.  

 

احساس میکنم به هیچ کاریم نمی رسم و همش داره به بیهودگی میگذره و هیچ حسی مثل این بیهوده بودن مریم رو خورد نمی کنه  .... 

 

میخوام اگر بشه از حالا تا قبل از سال نو یه کم کمک کار سعید باشم و بیشتر براش وقت بذارم 

چون برا سال ۸۸ به یاری خدا خودم کلی برنامه دارم که از خدا می خوام کمکم کنه تا بتونم بهشون بپردازم.  

 

خب دیگه پر چونگی بسه و یادمون باشه که سهراب عزیز گفت:«زندگی آبتنی در حوضچه ی اکنون است...» 

 

همتون رو دوست دارم 

به خدای بزرگ میسپارمتون و از همتون میخوام برا بهبود اوضاع جهانی که من نوعی هم یه قطره از هزارشم دعا کنید 

یا حق!!!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:17

سلام. ممنون که به من سر میزنین. شما که خودتون پیشکسوتین.
ایاشلله این اوضاع اقریمیش زودتر درست شه. چون منم این وسط متضرر شدم. البته به قول شما همه ضرر کردن ولی بعضیها هنوز متوجه نشدن!
همسریتون ۳۰ سالشه اونوقت نی نی هم دارین!! ایول. همسریه من ۳۴ سالشه و ما فکر نی نی هم نداریم. البته من ندارم!!

متلک پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:51 http://www.matalak.com

این هم یه یادگاری برای دوستان قدیمیم که مشکلاتشون رو حل خواهد کرد.

مینا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 http://WWW.MANVAEHSAN.BLOGFA.COM

سلام مریم جونم.

آپیم.

محسن جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:17 http://www.M0rtalKombat.com

سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
بهترین کیلاگر دنیا با قابلیت اتصال به سیستم قربانی
بهترین سی دی هک در ایران
کلاسهای فوق العاده ویژوال بیسیک از مبتدی تا حرفه ای
برنامه تبلیغ در بلاگفا
و 100 ها برنامه تووووپ دیگر همگی در
www.m0rtalKombat.com
www.MortalKombat.ir
با قراردادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و سپس ثبت لینک خود آمار وبلاگ خودتون رو 10 برابر کنید
www.Padash.Mihanblog.com

عرفان از شیراز شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:57

سلام خسته نباشید
هیچ میدانید که زندگی یعنی همین ؟
برنامه ریزی تلاش در اجرا با ریسک کردن مطمئن باشید برهمه مشکلات چیره میشید منم براتون دعا می کنم .

مهسا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:06 http://sabzm1250.blogfa.com/

سلام عزیزم
می فهمم چی می گی
خلاصه خدا بزرگه
شما کمی پس انداز کن برای روز مبادا
می دونم زندگی سخته
به هر حال این مشکل برای همه بوجود اومده
دوستت دارم

دیناخانومی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 http://baghche87.parsiblog.com

سلام
ممنون بهم سر زدید و تشکر از نظر لطفتون! سروش گلتون چند سالشه ؟؟؟؟

محسن سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:26 http://www.M0rtalKombat.com

سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
بهترین کیلاگر دنیا با قابلیت اتصال به سیستم قربانی
بهترین سی دی هک در ایران
کلاسهای فوق العاده ویژوال بیسیک از مبتدی تا حرفه ای
برنامه تبلیغ در بلاگفا
و 100 ها برنامه تووووپ دیگر همگی در
www.m0rtalKombat.com
www.MortalKombat.ir
با قراردادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و سپس ثبت لینک خود آمار وبلاگ خودتون رو 10 برابر کنید
www.Padash.Mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد