مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مصاحبه....

سلام 

 

زمان : ۸ اسفند ۱۳۸۷  ساعت ۱۶:۳۰ 

مکان: خونه ی خودمون 

 حالت: کلی دلت گرفته 

  چرا؟؟؟ اصلا نمی دونم! 

 موزیک متن : آهنگ پیور لاو . آرش.

 

 وا ؟؟!!! چه مرگته خب دختر؟؟؟ 

 والا نمی دونم 

آخه چی کم داری؟؟؟ 

به خدا هیچی الهی شکر همه چیز خوبه! 

پس چی؟؟؟ 

نمی دونم دلم میگیره 

همیشه؟؟ 

نه گاهی وقتها این روزا بیشتر 

وا؟؟  چون حتما عیده و باید خوشحال باشی نه؟؟ 

ای بابا طعنه نزن اصلا حوصلشو ندارم 

خب می خوای با زندگیت چیکا کنی؟؟ 

نمی دونم 

خب همین اذیتت میکنه دیگه 

آره خب می دونم چیکار کنم؟؟؟ 

از من می پرسی ؟؟ 

پس از کی بپرسم؟؟؟ 

از خودتم می تونی بپرسی 

مسابقه هفته است؟  واای اصلا نخند که حوصلتو ندارم جون خودت...  

ببین نکن اینجوری عزیز من مریم من خواهش میکنم نکن با خودت اینجوری حیف نیست حالا که همه چیز جوره شوهر بچه و زندگی داری که دوستشون داری اینجوری خودتو نابود کنی؟؟ 

میدونم سعی میکنم اما دست خودم نیست 

نه .نشد همه چی دست خودته به من که نمی تونی دروغ بگی 

آخه ...می دونی یه کسایی رو دوست داشتم براشون احترام قائل بودم تو زرد از آب در اومدن 

خب .جهنم حالا باید خودتو نابود کنی؟؟ 

نه ولی خب 

ولی خب نداره  پاشو یه آب بزن صورتت..وضو بگیر..نماز بخون ..آروم میشی  پاشو گل من.. 

باشه الان میام جلو آینه میبینمت...  

 

این مصاحبه ی مریم بود با مریم...........خودم بودم که باید مشکلاتم منطقی با خودم حل میشد 

یا حق!!!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنیان پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:49 http://www.shabearezoha.blogsky.com

سلام . خسته نباشید . وبلاگ جالبی دارید . خوشحال میشم اگر به وبلاگ منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم . شاد باشید

وبانه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:40 http://www.webaneh.ir

کانون وبلاگنویسان شیراز = جلسه + جایزه
اگر وبلاگ مینویسی!
اگر شیرازی هستی یا ساکن شیرازی!
بیا به وبانه سر بزن و جایزه بگیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد