مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دوستت دارم....

سعید دوستت دارم و باید بدونی که فقط من و تو مهمیم توی زندگی  

پدر همه رو صلوات........... 

 

چه عشقی از من و تو خالص تر که من تو رو به خاطر خودت  

و تو من رو به خاطر خودم خواستی؟؟؟؟؟؟؟؟ 

دیگه هیچی در این مورد نشنوم لطفا

یه بوسه خوشکل عشق تقدیم به همسر گلم که دیگه از این حرفها نزنه....

 

 

 This Was Just Meant To Be
You Are Coming Back To Me
Cause, This Is Pure Love
Cause, This Is Pure Love
دستت درد نکنه آرش  چون مثل روزهای اول آشنایی باز هم سلول سلول من با این آهنگ رقص عشق کرد....

یا حق!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سانیا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:45 http://banuye.blogsky.com

خیلی خوشم اومد از این که نوشتین دیگه هیچی در این مورد نشنوم لطفا.واقعا دلیلی نداره هیچ کس به اندازه عشقت نباید بهت نزدیک باشه.هرکسی به تو و عشقت احترام میذاره خیر تو رو میخواد و هرکی می خواد اذیت کنه یا خیلی بیکاره یا خیلی .... . حق نگهدار تو و عشقت و میوه عشقت .

محدثه جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:32 http://mobil4persian.mihanblog.com

سلام.
وبلاگ خوبی داری.
لطفاً آدرس وبلاگ منو هم با عنوان *** ترفند *** آموزش *** توی لینکدونی ات بذار.
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم http://mobil4persian.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد