مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

نوروز مبارک

سلام 

من هم به سهم خودم باید نوروز رو تبریک بگم 

 عیدت مبارک سین ششم سفره هفت سین زندگیم سروش خوبم  

عیدت مبارک بهانه قشنگ زنده بودنم سین هفتم و ختم سفره هفت سین زندگیم سعیدم همسر مهربونم 

و عیدتون مبارم همه ی دوستای گلم 

امیدوارم امسال پر باشه از اتفاقات خوب و برکت و سلاکت برا همه و خانواده ی کوچک ما  

و شفای کامل مامانم ان شا الله 

دوستتون دارم 

نوروز پیروز  

آرزومند همه آرزوهای سبزتون در سال جدید  

مریم 

بعدا نوشت: راستی یه دوست خوب برا پست قبلی من یه کامنت خیلی قشنگ و تا ثیر گذار گذاشته بودن که ازش تشکر میکنم این دوست گلم خودشون رو نقطه معرفی کردن واقعا هم که آخرشی دوست من  

ممنونم از این کامنت قشنگت و موثر در مورد مشکلات زندگی....

یا حق!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد