مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مرسی عشق من....

                                           

                                به نام آنکه آفرید مرا تا دوست بدارم تورا    

 

 

شاید اون جوری که باید  

قدرتو من ندونستم 

حرفهایی بود توی قلبم 

من نگفتم  نتونسم  

 

سعید خوبم به خاطر تمام خوبیهات  محبتات  صبوریهات حتی غرغر کردنهات به خاطر وجود و حضورت ازت ممنونم و با تمام وجودم عذر خواهی می کنم از این شرایط  .

 بهانه زنده بودنم باش تا بمانم......

 

دوستت دارم  

همسرت :مریم

نظرات 1 + ارسال نظر
سانیا دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:58

مریم مریم مریم
از ته قلب آرزوی بهترین ها رو برای تو و همسرت دارم.
همیشه عشق پناه قلبتون باشه و خدا حامی قلب هاتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد