مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دوباره عاشق میشوم با تو!!!!

همه چیز درسته..... 

همه کارها خوب پیش میره 

 

این حرفها از دلمه یا دارم وانمود میکنم؟؟؟هان؟؟؟  

 نه !!!!!! 

مثل اینکه از ته دل ه الهی شکر . 

 

تا حالا شده به چیزی الکی وابسته بشید؟؟؟؟ 

 

شده حکایت من و این نظرات <.> . 

 

نمی دونم اما.... 

 

 

اگر فکر و ذهنمان را برای خوب بودن فقط برای دل خودمان به کار گیریم
انوقت میتوان گفت :خوشبختیم  

 

  خدایی راستم میگه نه؟  

انگار یه جورایی معتاد این شدم تا بیاد نظر بده و برم پست بعدی.... 

عجب حکایتی داره این آدمی ..... 

 

اما سعیدم گفت : خوشبختی را نه گدایی کنیم و نه جستجو .خوشبختی کیمیایی است که تنها به دستان کیمیاگر خودمان ساخته می شود. 

  راست گفت عشق من. 

 

این روزها دوباره  عاشق شده ام.خدایا شکرت

 وای خدایا چه حس لطیف و قشنگیه این عاشقی  

خدایا از من نگیرش... 

سعید رو همیشه دوست داشتم و دارم اما این حس دل ضعفه عاشقی قشنگه.... 

 دوستش دارم... 

 الهی شکر.. 

 

یه سری تصمیم مهم باید برا زندگیم بگیرم اما خب   

تصمیم مثل ماهی ه گرفتنش آسونه نگه داشتنش سخت.... 

  

باید سعی کنم .... 

عمیق فکر کنم  ... 

 

دوست دارم با مریم خلوت کنم فعلا وقتش نیست یه مهمون عزیز بعد از چند سال آمده و باید با اون باشیم بیشتر لحظات .... 

 

گاهی وقتا میگم زندگی من باید یه کم فراتر از این باشه و بعد به خودم جواب میدم چه جوری می تونه فراتر باشه ؟؟ 

باید خودت بخوای کسی جز تو به تو نمی تونه کمک کنه .  

 

 

برادر زادم ازدواج کرد انگار همین دیروز دنیا آمده بود و من اون شب عقل تلنگرم زد که  

هی!!!! مریم این عمر تو هم بوده که رفته  

که اون بچه کوچولوی دیروز عروس امشب ه!

  

خدایا  

بار الها 

تورا به بزرگیت قسم کمکم کن تا بتونم عمرم رو هدایت کنم ..... 

 

سعید : 

دوستت دارم...... 

 

یا حق!!! 

 

 

این رو به عنوان فال از آرشیو گرفتم اونقدر احساساتی شدم که گریه کردم..  

ببینید:: 

 

 

سلام دوستان . طاعات و عباداتتون قبول باشه حال شما خوبه ایشالله؟ امیدواریم ! اگه حال من و مریم خانوم گلم رو  بخاین که شکر خدا هنوز زنده ایم و هنوز عاشق هم ، علی رغم همه مشکلات. گل مریمم به خاطر قولی که به من داده مدتیه آنلاین نمی شه و اینجوری هم چشمش و هم اعصابش راحت تره . راستی بابای مریم صدای منو از تلفن شنید !!!!! و شاید به همین خاطره که  همه خونواده مریم در تلاشند که اون رو راضی به ازدواج با آخرین خواستگارش که خیلی خرپوله بکنند و اتفاقا برا اولین بار به هر نحوی بود مریم رو راضی کردند جلوی خونواده ی اون ظاهر بشه ، و مریم هم رفت جلوی اونا ولی صریحا گفت نمی خام و خونواده شم  از هر کانالی سعی می کنند راضیش کنند ولی خوشبختانه تلاششون کاملا بی اثره ! چون برگ برنده دست سعیدآقاست !! خدایا شکرت! بابا درسته  من ثروت اونچنانی و ملک و اسم و اینا رو ندارم اما خیلی مریم رو دوست دارم و خب از طرفی جوونم اهل خلاف نیستم اهل کارم و .... بابا بسه اینقدر برا خودم کارت تبریک پست نکنم !!   الان داشتم با گل مریمم صحبت می کردم از من خواست یه شعر فروغ فرخزاد ( که مریم حسابی دوسش داره ) رو بذارم توی وبلاگ و این شعری که می بینید رو به پیشنهاد مریم گذاشتم اینجا .  بچه ها خدائی توی این ماه عزیز برا ما دعا کنید. مرسی تا بعد ...
دلم گرفته است
دلم گرفته است
به ایوان می روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده ی شب می کشم
چراغهای رابطه تاریکند
چراغهای رابطه تاریکند
کسی مرا به آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشک ها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنی است

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:37 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

آرش سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:55 http://www.sasanjafari.blogsky.com

سلام

خوش به حالتون...

قدر این دلدادگی رو بدونین...

با عشق انسان به همه جا می رسه...

زندگی خوبی براتون آرزو می کنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد