مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

زندگی جاریست.....

سلام 

الان که این مطالب رو می نویسم سروش رو دستم خوابه و من دارم یه دستی تایپ می کنم . 

والا زندگی در جریانه و خبر قابل گفتنی نیست  

جز اینکه هستیم و زنده شکر. 

از سعید جون شدیدا ناراحتم به خاطر این پستهای سیاسیش  

خواستم پسورد رو عوض کنم اما دلم نیومد.....چون پسورد مربوط به اون روزهاست و سعید با یه عشق قشنگی این رو گذاشته.... 

خب  

دوستتون دارم 

یا حق!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
نادر چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:25 http://persian-art.blogsky.com/

سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدید
اما شما که زبونم لال ۳۰ یا ۳۰ نبودین! خب به آقاسعید بگو یه وبلاگ دیگه بزنه که با مطالب خانوادگیتون مخلوط نشه!! روزهای خوبی براتون آرزو میکنم انشاءالله سروش خان رو داماد کنید

آرش چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:35

سلام
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
من رو به اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس وبلاگتم یادت نره.
www.zavyeh.com
من خودم هم از بلاگ اسکای شروع کردم:
www.arash-soft.blogsky.com
آرش مدیریت سایت زاویه

تلنگری بر روح پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 http://www.n-j-s-saffar.blogfa.com

سلام ....

اخبار خیلی جالب و کاملی بود.....

ممنون یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد