مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

میلاد مولود کعبه و روز پدر بر شما مبارک !

الحمدلله این روزها روزای خوبیه ! هم وضع کسب و کار بدک نیست ! هم خبرهای خوبی شنیدیم ! هم حال هممون خوبه ! هم ... خلاصه روزای خوبیه ! راستی مریم خانوم پسورد وبلاگ رو به خاطر سیاسی نشدن عوض کرده بودند که الحمدلله رفع توقیف شد!

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:59 http://www.linkshare.mihanblog.com

سلام دوست عزیز..امیدوارم وبلاگت همیشه همینجوری خوشگل و پر مطلب باشه.لینک دونی جدید ما جای وبلاگت رو تو خودش کم داره.اگه لینکت رو ثبت کنی تا در لینکدونی ما باشه هم به ما لطف کردی هم بازدید وبلاگت بالاتر میره.اگه دوست داشتی با ما همکاری کن.ممنون.امیر

احمد امید چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:01 http://omidsite.co.cc

سلام
بهترین سایت دارید من آرزو دارم که شما بهتر از سایت داشته باشید
سایت من را اضافه کنید من از شما را خواهد اضافه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد