مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم خانم مرا از خودم نگیر!

 عید مبعث مبارک باد!!

کلی پست سیاسی گذاشتم پاک شد!   

مریم جان ! نگرانی بر حال و روز جامعه ای که در آن می زیم جزء ناشدنی شخصیت من است . من از فقر فقرا دلم به درد می آید ، از بی سیاستی سیاسیون دلزده می شوم،بر موقعیتهای کشورم که در عرصه های مختلف  به راحتی از دست می رود غبطه می خورم و ... نابرابریها هر چند من را جزء طبقه ی زیر دست جامعه به شمار نیاورند به سختی می آزارد. مریم جان !‌سکوت برای من رشد سلولهای سرطانی کشنده ایست که روح و جانم را می خورد! نگفتنها احساس بودن را از من می گیرد !‌تباهم می کند!‌ مرا از من بودن نگیر ! بگذار همان سعید حساس و دلسوز باشم ! نه یک زالوی بی خیال مرفه پول پرست که از آنچه دور و برم می گذرد خود را غافل نگه دارم  و مثل لنگ حمام به طمع دو ریال منفعت بیشتر خود را به کسی ببندم ! مریم سعی نکن مرا به شکل آدمهایی در آوری که تنها تفریحشان مقایسه ثروتها و تجملاتشان با هم است و دیگران را احمقهایی  که وظیفه شان سرویس دادن به ایشان است می بینند . همانهای که .... بی خیال ! مریم جان مرا مجبور به سکوت نکن ! من فضایی که مسموم می نامیش را ترجیح می دهم به فضایی که خود پرستی و خود برتر بینی با سکوت منفعت طلبانه در آن حاکم است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد