مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دوبی

ما در دوبی هستیم. اوضاع خوبه!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:07

سلام من چند وقت پیش به طورخیلی اتفاقی وبلاگ شما رو دیدیم.من و یه دختر خوب همدیگرو خیلی میخوایم الان شده 4 سال خانواده ها میدونن هنوز سربازی نرفتم اوضاع زیاد خوب نیست ما واقعا نمیتونیم دوری همو تحمل کنیم شرایط سختیه.یه کم که خاطرات شمارو خوندم برام جالب بود چون خودمم عاشقم اما راستش پیش خودم گفتم چی میشه ما هم سرو سامونی بگیریم.(حسودم نه؟)واقعا دیگه برام مثل یه آرزوی دست نیافتنی شده.میدونم که خوشبختید انشالا خوشبخت بمونید.خوشحال میشم دوستایی مثل شما داشته باشم.خیلی دعامون کنید یا علی

فریبا جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:21

آقا محمد اگه ۴ ساله با هم دوستید و هنوز عاشقید بدونید که حتما برای هم می مونید. صبور باشید و به فکر واقعیات هم باشید.
براتون دعا میکنم.

somy یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:47

کجا موندید پس؟ بیاید دیگه .منتظریم

محمد علی مقامی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:45 http://maghami.parsiblog.com

سلام و خسته نباشید.

چون وبلاگ اینجانب در آستانه چهارمین سال فعالیت خود می باشد،فکر کردم پسندیده باشد که به حضور سروران،همکاران و دوستان گرانقدری شرفیاب شوم که قبلا زمانی بذل محبت نموده ،بر بنده منت نهاده و به وبلاگ حقیر قدم رنجه فرموده اند.بدین بهانه،ضمن آرزوی سلامتی شما،موفقیت بیش از پیش و عاقبت بخیری را از درگاه ایزد منان برایتان مسئلت می نمایم.

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد