مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این روزهای من..همین!

سلام 

خوبید؟؟؟ 

می دونیدچه  حالی دارم؟؟  

حال کسی که یه مدت طولانی دور از خانوادش بوده و حالا برگشته..... 

ندیده دلم برای تک تکتون تنگ شده بود.... 

 

این روزا زمستونه و این دو فصل قشنگ مال خود خود منه!!!! 

خیلی بنده پر توقعی برا خدای خودم هستم نه؟؟؟ 

 

دلم کلی عاشقه ..با وجود همه ی سختیها و مشکلات هر زندگی ... 

 

جای همه ی شما دوستای گلم سبز ما تقریبا دو هفته ای مسافرت بودیم خیلی خوش گذشت برای روحیمون عالی و لازم بود...اما خب اونجا خیلی جذابیتی برای من دیگه نداشت از نظر  محیطی..نکته ی جالب این مدت شناخت عنصر وجودی سعید بیشتر از قبل بود... 

 

این سفر بشتر سفری بود به اعماق وجود همسرم..... 

 

نادیده هایی توی وجودش دیدم ستودنی... 

ناشنیده هایی شنیدم  واقعا خواستنی..... 

 

خدارو به خاطر آفرینش تو سجده ی شکر میکنم.....  

 دوستت دارم....  

 

خب از فاز رومانتیک که بیرون بیاییم باید بگم زندگی خوبه و الهی شکر داره می گذره.. 

و ما شدیدا درگیر استقبال از سال نو هستیم 

راستس پسرمون کلی بزرگ شده قربونش برم  

داره کلاس میره دسته گلم... 

 

منم خوبم الهی شکر و امیدوار به آینده.... 

 این روزا توی کار سعید خیلی بهش کمک میکنم و با وجود فشار جسمی و روحی شدیدی که روم هست اما راضیم که کمکش میدم...اونم خداییش خیلی بار روی دوششه .. 

 

خب فکر میکنم که دیگه پر حرفی بسه  

از هر دری سخنی گفتم 

جز اینکه 

دوستتون دارم 

و  

یا حق!!!!!.. 

 

 بعدا نوشت :  

می خواستم برشدارم  

اما می مانم و می جنگم با تمام خرافه ها.. 

فقط من می دانم و تو این رمز کلام را 

دلم برای کلامت تنگ شده عزیزم..... 

 

وقتی هوا بارونیه من از حس عاشقی دیوونه ام 

الهی همتون تجربه کنید....

نظرات 3 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 17:15 http://www.elmjahani.blogfa.com

سلام و خسته نباشید؛
چند وقته مطالب وبلاگتون رو چک میکنم،موضوعات جالبی آپلود میکنین.
خوشحال میشم از وب من دیدن کنید.
موفق و پیروز باشید دوست عزیز.
[گل]

marde bigharar جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:39

جالبه
خوش باشین ...

پری دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:59 http://www.tarane-baran.mihanblog.com

تنهایی

در

بهشت

هم

ارزش

ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد