مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

رفتار من عادی است ( از جایی دزدیده ام !!)

رفتار من عادی است
اما نمی دانم چرا
این روزها
از دوستان و آشنایان
هرکس مرا می‌بیند
از دور می‌گوید:
این روزها انگار
حال و هوای دیگری داری!
اما
من مثل هر روزم
با آن نشانیهای ساده
و با همان امضا، همان نام و با همان رفتار معمولی
مثل همیشه ساکت و آرام
این روزها تنها
حس می کنم گاهی کمی گنگم
گاهی کمی گیجم
حس می‌کنم
از روزهای پیش قدری بیشتر
این روزها را دوست دارم
گاهی
- از تو چه پنهان -
با سنگها آواز می‌خوانم
و قدر بعضی لحظه‌ها را خوب می‌دانم
این روزها گاهی
از روز و ماه و سال، از تقویم
از روزنامه بی خبر هستم
حس می‌کنم گاهی کمی کمتر
گاهی شدیدا بیشتر هستم حتی اگر می‌شد بگویم
این روزها گاهی خدا را هم
یک جور دیگر می‌پرستم
از جمله دیشب هم
دیگرتر از شب‌های بی‌رحمانه دیگر بود:
من کاملا تعطیل بودم
اول نشستم خوب
جوراب‌هایم را اتو کردم
تنها - حدود هفت فرسخ - در اتاقم راه رفتم
با کفش‌هایم گفتگو کردم
و بعد از آن هم
رفتم تمام نامه‌ها را زیر و رو کردم
و سطر سطر نامه‌ها را
دنبال آن افسانه‌ی موهوم
دنبال آن مجهول گشتم
چیزی ندیدم
تنها یکی از نامه‌هایم
بوی غریب و مبهمی می‌داد
انگار
از لابه لای کاغذ تا خورده‌ی نامه
بوی تمام یاس‌های آسمانی
احساس می‌شد
دیشب دوباره
بی تاب در بین درختان تاب خوردم
از نردبان ابرها تا آسمان رفتم
در آسمان گشتم
و جیب‌هایم را
از پاره‌های ابر پر کردم
جای شما خالی!
یک لقمه از حجم سفید ابرهای تُرد
یک پاره از مهتاب خوردم
دیشب پس از سی سال فهمیدم
که رنگ چشمانم کمی میشی است
و بر خلاف سال‌ها پیش
رنگ بنفش و ارغوانی را
از رنگ آبی دوست‌تر دارم
دیشب برای اولین بار
دیدم که نام کوچکم دیگر
چندان بزرگ و هیبت آور نیست
این روزها دیگر
تعداد موهای سفیدم را نمی‌دانم
گاهی برای یادبود لحظه‌ای کوچک
یک روز کامل جشن می‌گیرم
گاهی
صد بار در یک روز می‌میرم
حتی
یک شاخه از محبوبه‌های شب
یک غنچه مریم هم برای مردنم کافی است
گاهی نگاهم در تمام روز
با عابران ناشناس شهر
احساس گنگ آشنایی می‌کند
گاهی دل بی دست و پا و سر به زیرم را
آهنگ یک موسیقی غمگین
هوایی می‌کند
اما
غیر از همین حس‌ها که گفتم
و غیر از این رفتار معمولی
و غیر از این حال و هوای ساده و عادی
حال و هوای دیگری
در دل ندارم
رفتار من عادی است

نظرات 3 + ارسال نظر
.:: عطر ماه تولد پسران و دختران ایرون چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:26 http://www.atrine.ir/

سلام دوست گلم

امدم دعوتت کنم به فروشگاه عطر عطرینه

[قلب][قلب][قلب] عطر ماه تولد همراه با هدایا و جوایز ویژه فقط 9900 تومان [قلب][قلب][قلب]

http://www.atrine.ir

[گل][گل][گل] یه مقدارتوضیح درباره این محصول [گل][گل][گل]

عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی

اسانس اصل فرانسه

محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران

معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر

عطر ماه تولد شما

+

سی دی روان شناسی چهره + طالع بینی

و هدیه ارزنده به ارزش بیش از 7000 تومان تقدیم شما عزیزان میگردد

جذابیت خود را چند برابر کنید

محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران

معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر

یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده

حتی بوی عطر شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود

رایحه ای دقیقا منطبق با سلیقه شما

بیش از هر کسی خودتان از رایحه ماه تولدتان لذت خواهید برد

همه آن چیزی که از یک عطر انتظار دارید

برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه

شخصیتهای معروف جهان

با هدیه این عطر به اطرافیان و آشنایان آنها را شگفت زده کنید

فرمول استثنایی از بزرگترین عطر سازان معروف فرانسوی

عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن

به قدرت جذابیت شما

طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان

این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود

و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر

به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .

این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب

با سلیقه های افراد متفاوت

تهیه شده است این محصولات جزو

پرفروش ترین عطرها در جهان و

بویژه در ایـران بوده است

[قلب][قلب][قلب]قیمت این مجموعه همراه با هدایای میژه فقط و فقط 9900 تومان میباشد[قلب][قلب][قلب]

[تعجب][تعجب][تعجب]همراه با گارانتی 48 ساعته برگشت هزینه[تعجب][تعجب][تعجب]

شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید

[گل] سوالی داشتید با ایمیل های زیر با تماس بگیرید

aliedalat.86@gmail.com

aliedalat@live.com

موفق باشید

[بدرود][بدرود][بدرود]
 
[خداحافظ]
http://www.atrine.ir
http://www.atrine.ir
http://www.atrine.ir

لینک باکس شهر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:26 http://www.box.box30t.ir

:::::::::::::: لینک باکس شهر :::::::::::::
سلام دوست من
لینک باکس شهر افتخار دارد لینک وبلاگ یا وبسایت شما را ثبت نماید تا درصدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش درآید و رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش یابد .
مراحل ثبت لینک شما در لینک باکس :
1- ابتدا کد لینک باکس را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
2- عنوان لینک را به همراه آدرس وبسایت یا وبلاگ خود از طریق فرم زیر لینک باکس ارسال کنید .
با تشکر

سهراب یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:25 http://www.mohammadkabiri.blogsky.com

مطالب خیلی خوب بود ؟ بیشتر بدان را در وبلاگ من مشاهده کن .
امیدوارم که با مریم خوشبخت شوی؟
www.mohammadkabiri.blogsky.com
www.ohrabamiri81@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد