مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

ما می ریم پونا ........

سلام 

ما جیپوریم و جای همتون یه دنیا سبزه  

امروز به سمت پونا حرکت می کنیم من هتلم و سعید جو ن با سروش رفتن برام یه چیزی بگیرن 

با قطار می ریم جاتون سبزه طلق طلق حال و هوایی داره واسه خودش .... حیف که داره سفر تموم میشه .... الهی به سلامت بر  گردیم براتون کلی حرف دارم .... 

دوستتو ن دارم  

یا حق!!!!!!

 
نظرات 4 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

عرفان پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:13

سلام
خسته نباشید
خوش بخالتون
دوستان جای ما
خوش بگذره

[ بدون نام ] جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53

منظورت تلق تلق بود دیگه!!!!!!!!!

نکته انحرافی بود نادون...
در ضمن به عنوان مهندس این مملکت از من قبول کن که این هم
مثل اتاق یا تهرانه
هر جور عشقته بنویسش عزیزم

ارش دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:05 http://www.irantoindia.blogsky.com

سلام الان هم پونا هستید
اصلا هند هستید یا ایران
چونکه من الان پونا هستم
وفکر نمی کردم دانشجوهای مقیم هند وبلاگ نویس باشن
ازشون بعیده
چوننکه فقط بلدن فیس بوک برن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد