مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

حلقه ی گمشده ی ذهنم.....

خدایا 

اصلا نمی دونم اینها رو داخل وبلاگ می نوسیم یا نه ؟؟؟

اما خب دلم یه جوریه که آروم نمیشه 

خدایا حلقه ی مفقود شده ی روحم چیه؟؟ 

پروردگارا کمکم کن 

خواهش میکنم 

یه چیزی این وسط گم شده 

یه جایی 

 جا مونده 

اون چیه 

کجاست؟؟؟ 

یه بچه ی خوب 

یه شوهر گل 

مامان و بابایی که به لطف خدا 

هنوز سا یشون بالای سرمه 

پس چی شده؟؟ 

اون حلقه ی گم شده کجاست ؟؟؟ 

اون مهره ی جا مونده ی زندگی من چیه؟؟؟؟ 

خدایا شاید بد دارم دنبالش می گردم  

شاید با دنبال اون گشتن دارم خیلی 

چیزایی هم که هستن نابود میکنم 

خدایا آرامش می خوام 

نمی دونم چی گم کردم  

کمکم کن بشم اون مریمی که می شناختم و می خوامش  

خدایا کمکم کن...... 

دلم بد جوری تنگه  

انگار که زمستونه 

انگار یه دنیا برف رو دلمه 

پاک نمیشه  

شفاف نمیشه 

چرا؟؟؟؟ 

آخه چرا؟؟؟؟ 

نمی دونم این هذیانهای ذهن خستم رو چاپ کنم یا نه؟؟ 

اما شاید بنویسمش تا اگر روزی به آرامش رسیدم 

بخونم و لذت ببرم نمی دونم... 

یا حق!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ثمین یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 http://fardai-behtar.blogsky.com


@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

ثمین یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 http://fardai-behtar.blogsky.com

مرسی بهم سر زدید
انشاالله همیشه موفق و شاد باشید در کنار یکدیگر
من شمارو لینک کردم مریم جان

حسین یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد