مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

برای دوست خودکاریم.....

عزیز ه بی نامی این چند روز اخیر  

حسابی بنده رو مورد لطف و عنایت قرار دادند  

چنان که این بنده ی حقیر بر آن شدم تا پستی مخصوص ایشان  

روی وبلاگ بنویسم 

فقط با این سوال 

که علت این 

 همه تنفر بی دلیل از من چیه؟؟؟ 

من با وجود این که شما این همه  

من رو مورد لطف قرار دادی  

و من در جواب این الطاف فقط به شما با احترام جواب دادم  

 (تو این قسمت از سناریو عرق پیشونیتو پاک کن)

از شما متنفرنیستم  

شما چرا؟؟؟ 

.. 

یا حق!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد