مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خدایا........

سلام  

خواهش میکنم مامانمو دعا کنید 

دلم بد جوری لرزیده 

خدایا تو یه بار اونو به همه ی ما هدیه دادی 

خواهش میکنم به خاطر دل این مرغ عاشق 

جفتش اونو برگردون 

خدایا 

خواهش میکنم   

خدایا به خاطر دل این پیر مردی  

که  جلو بیمارستان بهت قول داد 

که اگر برگردونیش با هر شرایطی نو کریشو میکنم و 

به قولشم عمل کرد 

خواهش میکنم حفظش کن 

خودش یادم داد مامان غمهات فقط برا خودت 

شادیت برا جمع 

اما مامان دیگه نمی تونم ظاهرمو حفظ کنم 

مامان دلم داره می ترکه 

خدااااااااااااااااااااااااا . 

آخه چرا 

خدایا به بزرگیت قسم اگر مویی از سرش کم شه  

باهات.......... 

استغفرالله... 

خدایا کمکم کن 

دلم تنگه  

کمکم کن 

تنهام 

تو جمع و تنهام 

خدایا  

مامانم....... 

دعا کنید..... 

یا حق!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد