مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم بدجور خودش رو باخته! چیکار کنم!؟

 قوی باش مریم خانوم !

مادر مریم خانوم مدتهاست به دلیل سکته قلبی درگیر مشکلات زیادی اند و در این مدت هم خدائیش بابای مریم براش کم نگذاشته !چند روزیه که باز حال حاج خانم رو به وخامت گذاشته و باید فردا باز بستری بشن . من هم مثل مریم با نگرانی همه چیز رو دنبال می کنم و تا حدود زیادی درکش می کنم اما .... دوست دارم به مریم بفهمونم که اولا همه چیز دست خداست و نمی شه با تقدیر جنگید. در ضمن یه مثلی هست که میگن اجل برگشته می میرد نه آن بیمار در بستر! و ثانیا خیلی اصرار دارم به مریم بقهمونم که باید خودش رو برای هر اتفاقی آماده کنه که خیلی ضربه نخوره ( هر چند می دونم خیلی سخته !!) باید باور داشت که همه چیز در دست اوست و برای حاج خانوم دعا کرد ! ببخشید سعی کردم تا میشه رک نباشم اما نمی شه ! راستس جمعه دو هفته قبل با بابای مریم رفتیم سعدیه (جاتون خالی !!) بردمشون حوض ماهی و ... چیزی که خیلی برام مهمه این بود که کاملا حس کردم آقای حاجی هم پیر شدن! و این که روزی با بابای مریم رفتیم سعدیه... اتفاقی که شاید یه روزی باورش مشکل بود!(روزهای دزدکی با هم بودن !) بی خیال!! راستش که این دنیا خیلی الکیه ! خدا بهم ماشین خونه مغازه زن بچه و ... داده و خیلی ازش متشکرم اما باز هم این دنیا خیلی پوچه ! بی خیال!

نظرات 2 + ارسال نظر
سیتهاست سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 http://sithost.ir

آیا می دانید چرا اغلب کاربران، سیت هاست را بعنوان میزبان وب سایت خود انتخاب میکنند؟

پشتیبانی فنی 24 ساعته واقعی از طریق تلفن ، دورنگار و پست الکترونیک و پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران در سریعترین زمان
مونیتورینگ سرورها بصورت شبانه روزی توسط نرم افزار
پشتیبانی از نرم افزارهای خاص
کنترل پنل میزبانی وب با تمامی امکانات مورد نیاز کاربران

پشتیبانی از اغلب Componentهای مورد نیاز کاربران
استفاده از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری معتبر
پهنای باند (Bandwidth) وسیع و عدم توقف سایت در زمان اتمام  پهنای باند ماهیانه

اعلام تاریخ انقضاء سرویس میزبانی و دامنه به مشترکین در یکماه پایانی
تهیه انواع نسخههای پشتیبان(Backup) به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه از تمامی اطلاعات سایت از قبیل فایلها ، بانک های اطلاعاتی ، Email ها و ...
امکان تهیه و بازیابی نسخه های مختلف Backup از سایت توسط خود کاربران
عدم تحریمهای اقتصادی و سیاسی اتباع بیگانه
سرعت بالای سرورها بدلیل استفاده از حداکثر منابع سخت افزار سرور
کنترل و حفظ تعادل منابع سخت افزاری سرور از طریق ن استفاده از Anti-Spam بروز شونده
کنترل پورت ها ، پروتکل ها ، سطح دسترسی ها  و ... برای حفظ امنیت
معرفی سایت ها به موتور های جستجو




کسری کوچولوی مامایی و بابایی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45

سلام اولین باره اینجا سرمیزنم دعا کردم که مامان مریم جون خوب بشه و میشه مطمئن باشین میگین نه؟ حالا ببینین به حضرت زینب که خوب میشه برای بد وارث و بی وارث صلوات نذر کنین منم نذر کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد