مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

الهی شکر......

سلام 

حال و احوالتون چطوره؟؟ 

خوب و خوشید؟؟ 

ما هم به حمد الله خوبیم و تنها ناراحتی دوری شما بود که رفع شد.. 

نه تنها ناراحتی مریضی مامانم بود که شکر خدا بهتر شدن 

اما نتیجه ی این چند روز رنج و عذاب یه سر درد ه کشنده ی دائم شد. 

الهی مامام به سلامت از بیمارستان مرخص  شه .. 

دعا کنید 

دلم این روزها بد جوری گرفته   

عجیب احساس تنهایی میکنم  

دلم از زمین و زمان پره  

خب بگذریم  

چون این نیز بگذرد 

همیشه معتقدم  که زمان مرهم خوبی روی همه ی زخمهاست 

 

خب خوش باشید 

راستی یه سوال دارم و یه جور عجیب و شاید نا خوشایدی از همه میخوام جواب بدن 

 

اینکه  شما چند درصد اززندگیتون راضی هستید و یه تو ضیح کوتاه که چرا؟؟؟ 

 

همه ی باز دید کنندگان محترم رو به جون عزیز یا عزیزانشون قسم می دم که به این سوال جواب بدهند

حالاا با هر اسمی که دوست  دارید ..  

  

یا حق!!

نظرات 14 + ارسال نظر
پرنده خانوم جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 http://purelove.blogsky.com

راضیم...الان توی این لحظه شاید بیشتر از ۹۵٪...چون اون آینده ای رو که همیشه توی ذهنم برای خودم تصور کرده بودم، الان پیش رومه و داره به تدریج ساخته میشه...آینده تحصیلی، شغلی، زندگی شخصیم، همسری که میخواستم، آرامشی که حس میکنم و ...

امید جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:14

80 درصد. چون کسی رو تو زندگیم دارم که همیشه دوسم داره. اون 20 درصد هم به خاطر دوری از اونه...(گاهی اوقات). موفق باشی و شاد همیشه.

. بـــانــ و تمشـــ کی . جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:29 http://tameshki.com

خوب ۱۰۰ ٪ که نیست !

اما نزدیک به ۶۰ ٪ میتونم بگم از زندگیم راضیم !!
چون میدونم دارم تلاش مو میکنم !!
و تا حدودی نتیجه ی بعضی هاشو دیدم !!
شکر !


+ امیدوارم مامانتون هم خیلی زود از بیمارستان مرخص بشن عزیزم !!

نازنین شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 http://www.nazaninbanoo.blogsky.com

سلام
مدتها زندگی سختی داشتم. ولی گذشت. حال۹۰ درصد احساس رضایت دارم از زندگیم و دلیلش یه آرامشی هستش که عشقم به من داده. باورتون نمیشه از روزی که اومده توی زندگی من به من اعتماد به نفس دوباره و حس پرواز داده. ماهها بود که از ذهنم دیگه چیزی نمی تراوید ولی پویان من ،عشقم، منو احیا کرد.
ازش بینهایت سپاسگزارم.

آنی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 http://ngh2.blogsky.com

سلام
منم و همسرم هم هشت ساله که زیر یک سقف زندگی میکنیم و به قول شما علی رغم همه مشکلات هنوز زندگیمون پا بر جاست
یک ساله که با همسرم اینجا می نویسیم اما در دو وبلاگ جدا .البته همسرم سالهاست وبلاگ داره اما من یکساله
من خودم کارای مشاوره ای انجام میدم طبق قوانین مشاوره کسی که زیر ۷۰ راضی باشه یعنی مشکل داره و باید سعی کنه رضایت از زندگی را به بالاتراز ۷۰ برسونه
من از زندگی شخصی خودم یعنی چیزی که می خواستم باشم و نشد زیاد راضی نیستم ولی اگه منظور شما از زندگی مشترکه. نزدیک ۸۵ درصد رضایت دارم و بعد از ۸سال بیشتر مواقع عاشقانه همدیگر را دوست داریم
که علت اصلی این عشق صداقت ما در گفتار .کردار و پندارمان می باشد
ما هیچ جیز را از هم پنهان نمی کنیم و البته هر دو طرف ظرفیت این صداقت را داریم و به اثبات رسیده
حالا شما چند درصد رضایت دارین؟

نوشین شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

مسلمن کسی ۱۰۰٪ که نیست .. می تونم بگم ۷۰٪ از زندگیم راضیم چون هنوز خیلی کارای نکرده دارم .. هنوز زندگیم اونجوری که دلم می خواد نیست .. چه از نظر مادی .. چه اخلاقی .. چه فرهنگی و اجتماعی ..

موفق باشی

ترنم طلا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:52 http://taranomtala.blogfa.com

اصلا راضی نیستم هیچ چیز زندگیم اون طوری نیس که دلم می خواد

هیچکس یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17

اول یکی برا من زندگی رو معنی کنه شاید بعد بتونم بگم که ازش راضی هستم یا نه، زندگی الان برام بی معنیه شما اگه معنیش رو می دونید بهم بگید.
اما خوب این نیز بگذرد مثل همه خوب و بدهای زندگی!!

یه شاکى دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:32

یعنى که چقدر شما دو تا به هم میاین. دو تا پارچه سنگ نمک. دو تا بچه ننه بیسواد. کاش به دور دنیا سپم پخش نمیکردین که بدوین بیاین اینجا هنرمندیهاى ما رو تماشا کنین. آخه بچه بازیهاى شمام دیدن داره؟؟

لطفاً از این به بعد ننرایى مثل خودتونو دعوت کنین به بلاگ احمقانه تون و کار به آدما نداشته باشین .

عمداً آدرسى نمیذارم چون حوصله کل کل با آدماى لوس و بى نمک رو ندارم. اَه بدم میاد از این بلاگراى خودخواهى که فکر میکنن تا یه کلمه تونستن تو بلاگشون بنویسن آدم شدن.....

از شما هم ممنوم سر زدید
و امیدوارم درگیریتون با خودتون هر چه سریع تر درست شه
منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم

دشمن چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:50 http://foe.blogsky.com

خب باید بگم ۵۰٪ بخاطر اینکه نزدیکان خوبی دارم و از این بابت راضیم
و ۵۰ درصد ناراضیم چون اونطور که باید و میتونستم نبودم هر چند معتقدم هر وقت ماهی رو از آب بگیری تازه است

الهی به 100 درصد برسی

مریم جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51

سلام ،دوستان عزیز مریم و سعیدعزیز امروز خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم ،اما عجب حس آشنائی بهم داد ،از همون اول که با این موسیقیه ملایم و زیبا شروع شد ،ضربان قلبم تغییر کرد ،تند تر و تندتر شد ،راستش تصمیم نداشتم کامنت بزارم همین که خوندم از رفع مشکلاتت خوشحال شدم ،و توی دلم واسه مامان دعا کردم که هر چی زودتر بهبودی کامل حاصل شه تا این که رسیدم به سوالات ،به فکر فرو برد منو ،اما قسمی که دادی کارو سخت تر هم کرد تازه اون آخر رسیدم به اسم جفتتون ،مریم و سعید ،،،،این کارو بازم سخت تر کرد ،من خودم مریم ،و عزیزترینم که شما منو به جونش قسم دادی برای نوشتن این پرحرفی سعید عزیزم هستش ( دخمل ما ۳ ساله شده) ،۴ سال از کوچولوی شما کوچیکتره اما عجب حسی داره این عاشق شدن و موندن که من برا اولین بار تجربه کردم ،،،این پیش مقدمه رو داشته باش تا حالا جواب سوالات رو بدم ،من راستش از ۶۰% زندگیم راضیم که چه بسا اگر این عشق نبود % از این هم پایین تر بود ،اون ۴۰% مابقی کوتاهی و خامی و جوونی بود که من در ابتدای راه زندگیم کردم ،و یک ازدواج ناموفق رو به دنبال دشت ،اما امروز خوشحال و شکر گذار هستم که خدا دلمو به این عشق آروم کرده ،هر چند هنوز برای به هم رسیدن خیلی راه مونده اما تصمیم داریم این دوخملی رو که امسال ۳ سالش شد ،با عشق بزرگ کنیم ،امیدوارم که برا هم دوستای خوبی بمونیم ،،،،به خدا میسپارم شما ۲ مرغ عاشق رو روی مامان گلت رو به جای من ببوس ،از قول من سلام برسون

مرسی مریم عزیزم
منم حس خوب به نوشتت داشتم
الهی خوشبخت بشی عزیزم

شادی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:18 http://jojoyeashegh31.blogsky.com

سلام مریم و سعید عزیز امید وارم شما ۱۰۰٪ راضی باشید
من شادیم ۱۸سالمه ولی از زندگیم راضی نیستم چون خدا تو ۱۶سالگیم بهترین کسمو که بابام بود ازم گرفت ولی من بازم شکرش کردم ولی انگار با من لج داره ببخشید سرتون رو درد اوردم به من سر بزنیدhttp://jojoyeashegh31blogsky.comمن تازه واردم کمکم میکنید وبمو بسازم؟؟؟؟

شادی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:22 http://jojoyeashegh31.blogsky.com

سلام مریم و سعید عزیز امید وارم شما ۱۰۰٪ راضی باشید
من شادیم ۱۸سالمه ولی از زندگیم راضی نیستم چون خدا تو ۱۶سالگیم بهترین کسمو که بابام بود ازم گرفت ولی من بازم شکرش کردم ولی انگار با من لج داره ببخشید سرتون رو درد اوردم به من سر بزنیدhttp://jojoyeashegh31blogsky.comمن تازه واردم کمکم میکنید وبمو بسازم؟؟؟؟

سوگند چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:36 http://www.sogandneveshte.blogsky.com

سلام
بنظرم به خودم بستگی داره که با چه دیدی به زندگیم نیگا کنم
ولی در کل بخام بگم راضیم چون ادم دیگران رو میبینه خیلی به زندگیه خودش امیدوار میشه خو مگه یه دختر تو سن بیست سالگی چی میخاد؟ خداروشکر من که قانعم دانشجوی دانشگاه سراسری ام خانوادمو دوس دارم اکثر چیزایی که خاستم رو دارم قیافم هم بد نی مامانمم که عاشقشم درسم هم یک ترم دیگه تموم میشه و .....
در کل دوست دارمش زندگیمو
راستی خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد