مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شاید وقتی دیگر......

 

 

این روزها دارم دقیق تر اطرافم رو می بینم 

انگار خدا غبار چشمان مرا شسته است  

هم خوب است و هم بد  

خوب به خاطر اینکه ..... 

بدبه خاطر این که ....... 

شاید روزی جملاتم را تکمیل کنم 

و شاید هم هرگز 

باشد 

شاید وقتی دیگر 

یا حق!!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
hossein چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:37 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

Get VPN چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:40 http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

. چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:51

جرات ش رو نداری که جملاتت رو کامل کنی
اینقدر مسخره بازی در نیار اگه نمیتونی اینجا بنویسی ،برو برای خودت یک وبلاگ دیگه درست کن با اسم مستعار ،بعد هر چی خواستی درددل کن . اینقدرم چشم ناپاک بازی در نیار.
جمع کن این لوس بازیها رو...
یکم بزرگ شو...

سلام
اتفاقا سر تا پا جراتم که با نام خودم می نویسم
وگرنه وبلاگ با نام مستعارهم دارم
اما دیگه سالهاست که اونجا نمی نویسم
کسی که ۸-۹ سال ه داره می نوسیه می دونه اگر بخواد چکار کنه
اما در هر حال از راهنماییت ممنونم
در ضمن من اصلا دوست ندارم بزرگ شم
دنیا هر چی کوچک تر باشی قشنگ تره
این جوری راحتم
تو رو جان عزیزت تو مشکلت با من چیه؟
من که یادم نمی یاد با کسی مشکل داشته باشم

دست از سر من بردار....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03

وقتی میگم ترسویی و بی جرات نگو نه؟!!
حالا بنویس و پاک کن تا ببینم به کجا میرسی؟
دلشورت هم به خاطر این ه که میدونی چه شخصیت
مزخرفی داری از خودت خجالت میکشی.
اگه وبلاگی داری که با اسم مستعار مینویسی،لطفا فضای اینجا رو (بلاگ اسکای) با شصتا نقطه چین و چشم ناپاک و هزار
دلیل مسخره ،اشغال نکن.
و در ضمن اگه غبار چشمات پاک شده بود الان لازم نبود من دائم بهت یاداوری کنم ،انسان شی و خودت رو توی ایینه ببینی که چه موجود هولناکی هستی.

واای که چقدر حالم ازت به هم می خوره
عقده ای
آخه توصیف دیگه ای جز این که تمام دوران کودکیت به عقده گذشته
ازت ندارم
اون قدر حقارت کشیدی و بد بختی که حالا چشم دیدن بهتر از خودتو نداری
یه بارم ازت پرسیدم اونقدر بز دلی و ترسو که از خودتو فرار میکنی
آخه هویت و شخصیت خانوادگی نداری
از هر کسی یه چیزی یاد گرفتی شدی یه موجود وصله پینه ای بی هویت
ازت پرسیدم که مشکلت با من چیه
بز دل ترسو؟؟؟
برو لطفا یه جایی گم و گور شو و توی حسرتهای خودت بسوز
موجود عقده ای.....

حوصلمو سر بردی

دیگه رد پای کثیفتو اینجا نبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد