مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

با ادب باش که سرمایه ی خوبان ادب است......



پست قبلی رو سعید جون گذاشته

اون طرف رو شناخته و قسمش داده دیگه نیاد

من هم به احترام سعیدم نظر سنجی رو باز نگه می دارم

 اما خب قبل از اون نصایح تربیتی ه  خوب بابا  به

کمک من آمده بود و اون طرف رو شرمنده کرده بود

ممنونم بابا به خاطر همه چیز

به خاطر نصایحی که گنج بی پایان  زندگی من ه


نکته :باز هم خا نومی و تواضع توی زندگی جواب داد نه بی اد بی و ......

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:06

سلام مریم و سعید عزیز ،خوب هستید؟ پسره گلتون خوبه ؟
چند وقتی گرفتار بودم نتونستم بیام اینجا مطالب پر محبتتون رو بخونم .اومدم شوکه شدم اول که فکر کردم اشتباه اومدم ،قالب جدید وبلاگ مبارک! پستهای قبلی رو هم خوندم ،متوجه شدم مزاحمی از حسادت به عشقتون خودشو خراب کرده ،مریم جون ناراحت نباش ،ما هم (من و سعید من ) یه دونه عینه این مزاحم رو داشتیم ،خیلی عجیبه ،هم من هم تو چطور اینقدر به هم شباهت داریم ،،،،مریم جون خودتو بابت این مسائل ناراحت نکن عزیزم تا اونجا میتونی به عشقت و به زندگی عاشقونت فکر کن ،میدونی من و سعیدم چی کار کردیم ؟،یه دونه خاک انداز آوردیم و اون طرف رو باش جم کردیم ....بعد از اون هم دیگه هیچ وقت اجازه عرض اندام رو بهش ندادیم ....
راستی از سعید عزیزت بابت شعر زیبای گل مریم تشکر کن ،،،،
براتون آرزوی زندگی سرشا ر از محبت و عشق رو آرزو میکنم ،نانازت رو به جای من ببوس

مریم عزیز
ممنونم که به من لطف داری عزیزم
اما چرا نشونی وبلاگتو نذاشتی
لطفا برام بذار تا بتونم بهت سر بزنم
مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد