مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

برای عوض شدن حال و هوا! دیکشنری شیرازی به انگلیسی

Am I right=می نه؟

Yes=ها والوو

No =نه کاکو

Really!! =نه آمو؟؟

Oh my Godl =یا ابالفضل

Why? =بری چی چی؟

bye=کاری باری؟

maybe=گاسم

leave me alone= آم برو او ورو بیزو باد بیاد

u made me confused= آم کله پرک گرفتم

wow= ووی آمووو

come here =بی اینجو

Take it easy= عامو ولش کن،حوصله داری شمو هم ماشاللو

so cute =جونم مرگ نشی!

that’s true= همی‌ نه‌

I took my shoes and scapped=ارسیو زدم زیر چلم گوروختم

Gas Square=فلکه ی گازو

Hard=قایم

Tape=نیوار

Slow down!=حالو چه خبره؟

You are disgusting=جیگری بشی

Sunshine=آفتوو

Great=باریکلوو

Excuse=بونه

Dear=گمپ گلم

when sb eats too much=عام بپوکی

wait=صبرم بده،امونم بده

good quality=خوبوو

‎lizard=کلپوک

washing yourself before praying=دست نماز

a square shape device that you can pray on it=جانماز

How are you=باکیت نی؟

نظرات 6 + ارسال نظر
پژمان سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:35 http://sportboy.blogsky.com/

سلام.وبلاگ شما که بالا اومد یه صدایی شنیدم که خیلی خوشحال شدم.آهنگی که من در سالهای جوانی در بلاگم میگذاشتم و کلی خاطره دارم باهاش اکه امکانش هست برای من تو قسمت نظرات کد این آهنگ رو قرار بدین.چون من خیلی وقته دنبال کدشم.
این آهنگ مرهم تنهایی هاست برای همزبونه تنهایی ها.
ممنون

معصوم چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 http://rahayiazbodanha.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود ...واقعا خندیدم..مرسی
بازم سر بزن به من ..خوشحال میشم ببینمت

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54

مهندس عقده ایی .هنوز زنده ؟ایی

سلام علیکم
خوبی شما؟؟؟
خانواده خوب هستند
گفتم گلم این صفت جدایی نا پذیر تو ه
عقده ای!!
این تویی که از خودت هیچی نیستی
حالمو به هم نزن
من از آدمهای مقلد حالم به هم می خوره
لطفا هم دیگه مزاحم نشو
برو دنبال زندگیت

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:44

تا اونجایی که یادم تو این رو از من دزدیدی!!
یادته یا ...(من به عنوان مهندس این مملکت)
وای
از اون روز ملغب شدی به مهندس عقده ایی!!
یادته یا باز پهنه کار خودش رو کرده...
تو عقده داری که باید لای الفاظ بپوشوننت ...درخت بی بار
خدا رو شکر که ۴ سال بیشتر درس نخوندی وگرنه خودت رو جر میدادی
از خانوادت بگو ؟هنوز اندر خم یه کوچه ای بیچاره
برو ادم شو....هرزه
ریدی به هیکل نصایح پدریت...ای میخندم

ر.جنکی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:10 http://fly.blogsky.com

سلام.
حال و هوام تازه شد. مرسی از مطلب قشنگتون

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:50

سپردمت به گور.

سلام
برای من و سعید کاملا مشخص شده که شما کی هستی
خواهش می کنم بیش ازاین خودت رو خراب نکن
یه خواهش گوچولو
میمیری لطفا؟؟؟؟

دیگه مزاحمم نشو
وگر نه مجبورم آبرروتو بد تر بریزم
از قماش خودت میشم....

دیگه جوابتو نمیدم
برو دنبال زندگیت بچه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد