مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

گله...

 

 راستی

از خدا هم میشه گله کرد؟؟؟ 

 

خدایا گله و شکایت از ماست 

همیشه به قول سعید جون 

از ماست که بر ماست 

خدایا  تو هم می دونی و هم می تونی 

پس 

مدد از تو  

یا حق!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 http://www.ngh2.blogsky.com

سلام مریم جون
خوبی؟
زندگی همیشه روی خوش به آدم نشون نمیده
ظاهرا تو روابطتون به یک سردی رسیدین
اگه میدونستم دقیقا چی شده شاید بهتر می تونستم کمکتون کنم
من و همسر هم گاهی به این مشکلات بر می خوریم
اما با کمی گذشت .عشق و محبت و کمی تغییر آب و هوا همه چیز درست می شه
ما تو یه شهر کوچیک و خوش آب هوا زندگی می کنیم
برای تغییر روحیه تشریف بیارین خوش میگذره
عماد و سروش هم با هم سرگرم می شن
راستی من از دست خدا هم گله دارم
..پس حتما می شه...

سلام
ممنون آنی جون
سر فرصت میام پیشت
کامل باهات صحبت می کنم
موفق باشی عزیزم

یه تنها جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد