مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پم پم خانوم گل تولدت مبارک !

نمی دونم چرا برام سخته گفتنش دیگه ! اما به خواست خودت اینجوری تولدت رو تبریک گفتم . امروز اولین باری بود که سروش جون از من خواست برا مامانش تولد بگیرم !! و اتفاقا اولین سالی بود که روز تولدش برنامه ای نداشتیم !۱ اما ایشالله که مبارکه !

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:27 http://ngh2.blogsky.com

سلام
ظاهرا اینجا تولد بارونه
مبارک باشه انشاالله
عجب عروس گلی هستی شما ..دست درد نکنه
اگه صلاح دونستین من پست رمز دارو بخونم برام رمزشو تو نظرات بذارین تاییدش نمی کنم
راستی تو بلاگ اسکای هم مگه می شه پست رمز دار گذاشت
ترا خدا اگه می شه به منم یاد بدین.
احتیاج دارم شدید
خوش بگذره

آنی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:29

من از اون پست سرگرمی خیلی خوشم امد حتما تو وبلاگم می نویسیمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد