مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

روزهایی عجیب!

سلام . با اجازه پایتخت نشینهای عزیز اولا از تهرون و شلوغیش و بی درو پیکریش و عظمتش و همه چیش متنفرم !! بعد هم این که من و مریم یه کم مریضیم و سروش رو بردیم پیش یکی از بستگان تا واگیر نکنه.راستی هر چی سنم بالاتر می ره به قضیه چشم زخم ایمان بیشتری پیدا می کنم....

نظرات 1 + ارسال نظر
PAT سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:41 http://khaterat-9.blogsky.com

سلام
الان وبلاگتون رو تو وبلاگای بروز شده دیدم و وارد وبتون شدم.وبلاگتون خیلی قشنگه . با آهنگ قشنگی هم که گذاشتید زیباییش دو چندان شده .یه جور به آدم آرامش میده.بعضی از پستاتونو خوندم با خوندن پستای آخرتون احساس کردم مشکلی دارید. امیدوارم احساس من نادرست باشه و اگه خدایی نکرده درسته امیدوارم هرچه زودتر حل شه
خوشحال می شم به منم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد