مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شبی دلگیر به دور از سروش

امشب برا اولین بار سروش کنار من و مریم نیست.( خدا حفظش کنه) صداهایی که خودش ضبط کرده شعرایی که می گه ترانه هایی که می خونه رو پخش می کنیم و من که یه ریز دارم تو خودم گریه می کنم . الان هم مریم خانوم رفته بیمارستان جواب آزمایششو بگیره. خیلی دلم برا سروش تنگه !‌خیلیییییییییییییییییی! راستی امروز تولد شناسنامه ای من هم هست ! اما اینقدر تخت تاثیر وقایع اخیریم که هیچ چی برامون جز سلامتی و کنار سروش بودن برامون مهم نیست !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد