مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

لحظه ها.....

 

لحظه ها با سر عت در گذرند 

انگار مریم جا  مانده است ........ 

  

 

پ.ن : دوست دارم مثل لذت یک فنجان چای تازه دم لحظه  را سر بکشم.....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://www.samanekhannom68.blogfa.com

سلام مریم جون
این پستتون بوی چایی تازه دم کرده میداد. از اون چایی ها که وقتی خسته ایی دلم میخواد تا میتونی سر بکشی و جون بگیری.
چقدر خوشحال شدم که برام کامنت گذاشتی . اگه قابل باشم بیشتر میام .
تمام ارشیوتون رو خوندم. خواستگار ی و عروسی و بچه دار شدنتون رو لمس کردم. فکر کنم این خوشبختی ۳ نفره رو با دنیا عوض نمیکنید.
الهی شکر...
بهم سر بزن خانمی.

سمانه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://www.samanekhanoom68.blogfa.com

سمانه یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08

سلاممممممممممممممممممممممم
خوبین؟
من که اخر رمزتون رو نگرفتم
به روز شین دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد