مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بی خوابی زده به کله ام !

سلام . اول با اجازه مریم خانوم رمز پست قبلی که مال خودم بود رو برداشتم . چون اونجا من از رمز آلود بودن آدمها گلایه کرده بودم !! در ضمن بی خوابی بد جور زده به کله ام و فکر داره می خوردتم ! خدایا آرامشی عطا کن تا بپذیرم آن چه را که نمی توانم تغییر دهم (دکتر شریعتی )

نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 http://www.samanekhanoom68.blogfa.com

سلام اقا سعید
کار شما درست تره داداش من! چرا؟ چون با شما میشه راحت تر زندگی کرد.
اما یک چیزی رو یادتون نره بعضی وقتها باید مواظب باشیدکه گزک دست مردم نداد اونم با نگفتن خیلی چیزها...
همین. یا حق!!!!

ر-ک سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:00 http://del-neveshtehha.blogsky.com

سلام
از دیروز تا همین الان (ساعت ۲ عصر)‌کل وبلاگتون رو و همه دلنوشته های شما رو از روز اول تا امروز خوندم ! با خودم عهد کرده بودم رو آخرین پستون بنویسم ... جدا لذت بردم و از صمیم قلبم تداوم عاشقانه زندگیتون رو آرزو دارم ... عکس های پسر خوشگلتون هم دیدم خدا بهتون ببخشدش و سالیان سال سلامت و زیر سایه پدر و مادر عاشقش شاد باشه ...
پ.ن :‌سالگرد ازدواجتون مبارک

فرهاد پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 http://shirinefarhad.mihanblog.com

سلام...
خوبه ... از اولشو خوندم... تو این 10 سالی که از اینترنت استفاده میکنم اولین وبلاگیه که کلی از مطالبشو میخونم..
قشنگه... خوش به حالتون... به قول حضرت علی(ع) زندگی بر سه چیز استواره ... گذشت صبر قناعت ... موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد