مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

یا خدا...

خدایا کم آوردم 

بریدم 

خودت کمکم کن 

حداقل می تونستم دستاشو توی دستم بگیرم 

 رفت i c u 

می گن حالش خیلی بده 

ملاقات ممنوع 

خدایا کمکم کن 

اگر برش نگردونی 

گرم و سلامت به آغوشم 

وااای دارم هذیون میگم... 

 

 

پ.ن : 

بین این همه ناراحتی واای خدایا چه جوری ازت بگذرم به خاطر حرفهایی که در مورد من بهش زدی ؟؟؟ 

ببخشید امروز کلی دلم شکسته بود و دل تنگ بودم یه کمی با خدای خودم خلوت کردم و غیبتتو کردم. 

خواهش میکنم تمومش کن 

خیلی تاثیری توی زندگی من نداشته و نداره اما  

می ترسم حلالت نکم......... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ر-ک چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 http://del-neveshtehha.blogsky.com

صبور باش خانمی ...
دعا کن که دعا قضا رو بر میگردونه ...
برای مامانت هر شب دعا می کنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد