مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خدایا شکرت ....

 

خدایا شکرت  

مامانم بهتر شد 

اما غمش تو دلم لونه کرده 

خدایا از بیمارستان همه ی  

مریضها رو نجات  خیر بده 

آمین....

نظرات 4 + ارسال نظر
tamizi یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 http://www.tamizi.com

سلام
ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر و قبولی طاعات و عبادات شما
تقاضای تبادل لینک با شما را دارم
اگر مایل به این کار بودید بعد از بازدید از وب سایت من ( www.tamizi.com ) با من تماس بگیرید یا برایم ایمیل بفرستید
متشکرم

آنی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:38

سلام عزیم
خوشحالم که حال مادرتون بهتر شده
آمین

ر-ک دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:06 http://del-neveshtehha.blogsky.com

سلام خانمی
امروز واسه من روز شنیدن خبرهای خوبه ! از این که یکی از این خبرهای خوب خبر سلامتی مامانت هست خیلی خوشحالم !!!
خدا رو شکر که مامانت بهتر شد ...
نگران نباش و به نظرمن القاء روحیه به مامانت و داشتن روحیه قوی برای سلامیتی اش خیلی ضروری هست ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38

خدارا هزاران مرتبه شکر ....خوشحالم که با خوشحالیتون خانواده را خوشحال می کنید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد