مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

آخرالزمان ؟؟؟

اینجا... 

اینجا.... 

 

اینجا چیزی برای دیدن نیست.... 

اینجا مطلبی برای شنیدن نیست ..... 

اینجا جایی برای رفتن نیست ............. 

اینجا چیزی برای فکر کردن نیست ........... 

اینجا هیچ چیز نیست ............................. 

 

اینجا آخر الزمان است ؟؟؟ نیست ؟؟؟؟............ 

 

یا حق!!

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:35 http://ngh2.blogsky.com

سلام
اتفاقا اینجا خیلی چیزها هست که باید دیده بشه
شنیده بشه و گفته بشه
من منتظرم
بشنوم
اینجا همه چیز هست که خیلی ها حسرت داشتنشو دارن
قدر داشته هامون را بدنیم
اینجا مریم هست سعید و مهمتر از همه سروش هست

ممنونم از انرژی مثبتی که دادی گلم...

آنی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:16

آره قبول دارم گاهی وقتا این کامنت ها کلی انرژی به ادم میدن
الان من اینجا یعنی دارم کلی انرزی میدم
تعارف نکنید خلاصه


زندگی روزهای سخت زیاد داره مخصوصا برای ما خانم ها که همیشه روحیاتمون حساس تره
من الان یعنی خودم بخاطر اتفاقات این چند روز داغونم اما دلم می خواد شما خوشحال و سرحال باشین
مهربانی را اگر قسمت کنن من یقین دارم به من هم می رسد
پس یادمون نره زندگی تقسیم غم ها و ضرب شادی هاست

آخ که چقدر جمله ی آخرت به دلم نشست ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد