مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

قانون نانوشته....

وقتی دل خوشی زندگیت را بر پایه ی سادگی ها بنا کنی 

ساده هم می بازی 

این یک قانون نانوشته است!  

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
arsha سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:16 http://pvrym.blogsky.com

سلام
واقعاْ وبلاگتون مثل پاییز زیباست. بهتون تبریک می گم.

آنی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13

سلام
خوبین؟
آقا اینجا چرا همش رمز رمزی شده ؟!!!
پس من الان چی بخونم؟!!!

الیس( شیدا) جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:18 http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

سلام خانومی . اره من همون شیدا هستم . نه ازدواج نکردیم مگه وب بعدیمو نخوندی ؟ آدرسش این بود
www.javabet.persianblog.ir
خانومی به من پسورد نمیدی ؟ من با یه نفر دیگه ازدواج کردم و خب خیلی سختی داشت . عاشق شدن دوباره در حالیکه دلت یه جای دیگه س . بعد هم 2 بار دچار سقط جنین شدم حالا وب هامو یواش یواش بخونی بهتر میفهمی . منم از اینکه هنوز هستی خوشحالم . برام از خودت بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد