مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

روزانه....

سلام  

آخ که چقدر وقت بود بی سلام و خداحافظ نوشته بودم  

سلامه به دلم نشست ... 

 

خب امروز می خوام بنویسم و بنویسم بگم و بگم ازهه چی و هه جا اگر گوش شنوا یعنی چشم خوانا ندازید عذر من رو بپذیرید 

 

می خوام بنویسم از وقتی که مثلا می رسی به بانک ۲۵ نفر! توی صف هستند جلوت بعد ار کلی انتظار نوبتت میشه و مسئول باجه میگه خانوم یارو امضا پای چکش به امضا حسابش نمی خونه برید پی گیری کنید.... 

 

یا مثلا می ری بانک بعدی برای یه کار دیگه وقتی کلی توی نوبت موندی باز طرف بهت میگه خانوم کارت شنا ساییتون معتبر نیست ...فقط کارت ملی. 

اینجا واقعا قیافت چک برگشتیه نه؟ 

بعد دیگ یه جوری قضیه رو حل میکنی  

 

یا مثلا سوار تاکسی میشی راننده ی تاکسی یه نفس غر میزنه که کم آوردم و بنزین و همین بد بختیهای رایج مملکت . 

 

یا اینکه برای پیدا کردن یه وسیله ی خاص برا پسرت تقریبا ۲۰ تا مغازه رو می گردی! و پیدا نمیشه . 

 

یا اینکه تازه وارد کوچه که میشی یه ماشینه که مصالح ساختمانی حمل میکنه کوبیده توی دیوار سو پری محله و دعوا شده! 

 

یا اینکه برای گرفتن بچه از مهد کلی کل کل میکنی! 

 

یا بد تر از اون به موجوداتی بر خورد میکنی که باید تحملشون کنی و کل وجودشونو  حسرت  (ببخشید )گرفته و مدام پالس منفی متصاعد میکنن علاوه بر این وضعیت زندگی کلی ایرونی های نگون بخت! بابا دنیا تون خیلی زشته به خدا.

باید دیدتونو عوض کنید فقط و یه کم مهربون تر باشید همین .  

مهربون باش عزیز  محترم تا دنیا بهت بخنده  

قول میدم . 

 

شایدم ایراد از منه که بدون اینکه ارتباطی بهم داشته باشه طاقت پالس منفی رو ندارم این روزها ..واقعا بدون اینکه ربطی به من داشته باشه !!!!

 

 

یا اینکه ذهنت نا خواسته درگیر مسائل شغلی شوهرته ... 

دلت شور میزنه و دلواپسی برای زندگیت .. 

 

راستی توی پرانتز بگم که وضعیت اقتصادی مملکت خیییییییییییییلی خرابه ! 

بیشتر از اون که فکرشو می کردیم . 

پس مخصوصا خانومهای محترم ! که اصلا خرج اضافه نداریم (جون عمه هامون .) خیلی مواظب اقتصاد خانوادشون باشند. 

 

یا اینکه دلت نگرانه مامانته ..مثل همیشه ی این چند سال. 

 

ویا اینکه می خواستی با یه دوست قدیمی بیرون بری بعد از مدتها اونم مریض شده ..طفلک . 

 

واای قدر پالس منفی پشت هم ... 

 

 

خدایا بفرست امواج مثبتت رو که سخت بهش محتاجیم . 

 

البته اونهارو خودمون باید بسازیم ...  

 

 

راستی قول میدم ان شا الله پست بعدی همش پالس مثبت باشه .. 

خب اینم یه روی زندگی بود دیگه ... 

یعنی روزمره ی اکثریت مردها که بیرون از خونه با مشکلات جامعه دست و پنجه نرم میکنند 

تازه من فقط خواستم چک پاس کنم و پول خرج کنم واای به اینکه بخوای پول بسازی توی این جامعه ی بی در و پیکر. 

پس یه خدا قوت ه جانانه به همه ی مردهای پر تلاش و پشت کار 

به خصوص مرد مهربون خودم سعید جون. 

 

این مغازه رفتنهای من برام خیلی مفیده داره همه جوره درس صبر و گذشت و جامعه شناسی عملی به من می ده . اگرچه خیلی  مشکله !( به کسی نگید ..)  

 

خب بسه دیگه برم یواش یواش  

 

خواهش میکنم یا کامنت نذارید یا با پالس مثبت بذارید که فقط به اون احتیاج دارم .ممنون از لطفتون پیشا پیش.. 

 

طاقت حرف منفی ندارم اصلا... 

 

خب خوب و خوش و خرم باشید  

پشت کارتونم گرم باشه و زندگیتون پر رونق  

خوش باشید   

 

راستی اگر غلط تایپی مشاهده  کردید من با سرعت باد نوشتم و از همه ی صاحب نظران و صاحب قلمان عذر خواهی میکنم لطفا پالس منفی ممنوع!

 

و خدا حافظ  

 

یا حق!

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد