مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دعا....

 

  خدایا نیروهای مثبتت را بر من فرست که سخت به آن محتاجم .. 

آمین ....  

 

دعا به سبک قرن خودمون   

 

 

این کامنت عزیزیه که خوشکل بود دلم نیومد ننویسمش  

 

خدا شونه هامون را فقط واسه اینکه کوله بار غم ها مونو روش بگذاریم نیافرید...
آفرید تا بعضی وقتها بندازیمشون بالا و بگیم بی خیال

بی خیالللللللل دنیا و دردهاش
بی خیال دنیا و غم هاش
من امروز می خوام خوش باشم 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:26

خدا منو فرستاد
ببخشید دیگه کس دیگه ای دم دستش نبود مجبور شد منو بفرسته
من الان دارم اماج را می فرستم دریافت شد
لطفا اطلاع رسانی کنید
نیروی مثبت یعنی یک لبخند از لبهای سروش دزدیدن
مثبت یعنی یک همسر مهربون که هست خدا را شکر
نیروی مثبت یعنی یک دوست خوب که هست (خودم )
نیروی مثبت یعنی قصه نخور درست می شه

آنی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:30

دلم نیومد این اس ام اس قشنگ را برات ننویسم

خدا شونه هامون را فقط واسه اینکه کوله بار غم ها مونو روش بگذاریم نیافرید...
آفرید تا بعضی وقتها بندازیمشون بالا و بگیم بی خیال

بی خیالللللللل دنیا و دردهاش
بی خیال دنیا و غم هاش
من امروز می خوام خوش باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد