مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تلقین ....

یه چیز جالب سعید جون برام گفت همین الان در حالی که پشت سیستم بودم  

گفتم براتون بگم  

 

امروز ظهر سر کار سعید جون غذا میگیره که با اون پیاز بوده 

سعید آقای قصه ی ما یادشون میره پیاز رو بخورن 

و کناری جا می مونه  

 و آخر غذا به فکر اینکه پیاز رو خورده همش در به در دنبال آدامس  

می گشته که بوی دهنشو عوض کنه و از اینکه با کسی صحبت کنه  

دور ی می کرده به خیال اینکه دهنش شدیدا بوی پیاز میده  

و آخر شب می بینه که پیاز خورده نشده و جا مونده!!!!!!!!!!!! 

و تمام این جریانات تلقین بوده و بس  .

 

حالا تاثیر تلقین بر ذهن به عهده ی خواننده ی محترم! 

 

 

 

 راستی ...

یه چیزی این وسط گم شده  

اون مریمه؟؟ 

نمی دونم!!! 

 

پ.ن: 

آنی جون من سر قولم هستم .لطفا دیگه نگو تنبلم. می دونم خیلی وقته بهت قول دادم   

از پست بعدی انشا الله شروع میکنم . 

عماد جون چطوره  

جیگر عماد نوشتهات و سوم شدنش.

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 http://www.ngh2.blogsky.com

سلام مریم جون
خوبی عزیزم
امان از دست این آقایون
قصه همسر من که دیگه نوبره...چند ماه پیش یک کارگاه براشون گذاشته بودن تهران و از وقتی برگشت مدام می گفت امتیازشو قرار شد بعدا بریم بگیریم
چند بار برادرشو که تهران دانشجو فرستاد دنبال گواهی
خلاصه از بس زنگ زد برای امتیاز این بازآموزی همه را کچل کرد همه می گفتن ما که سر جلسه گواهی را به همه دادیم
خلاصه دیروز رفت سر کیفی که تو جلسه بهشون دادن می بینه گواهی باز آموزی توشه
یعنی چی...اینم مربوط به تاثیرتلقین بر ذهن می شه ؟؟

عمادم خوبه مرسی
آخه من می خوام ببینم این سروش شما چقدر شیرینه
هیچی ازش نمی نویسی
من قبل از اینکه وبلاگ داشته باشم توی یک دفتر حرفا٬ کارا و حتی خوابهای عماد و می نوشتم
بنویس حیفه بعدا یادمون میره
سروش گلم ببوس
راستی من یک مریم پیدا کردم تازگی ها
دوست خیلی خوبیه
مریم شما نیست؟!!!

باران چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 http://the-rain.blogsky.com

سلام ...چقد دوس دارم اینجارو...من که بشدت بهش اعتقاد دارم(تلقین)
شاد زید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد