مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

به تو نگم به کی بگم!

تو که عمری سر ما داری منت میزاری
تو که از اشک چشام داری لذت میبری
اینقدر آزارم نده به خدا دق میکنم
بگو درد دلمو بعد تو به کی بگم

به تو نگم به کی بگم، این روزا دارم میمیرم
اینقدر آتیشم نزن قلبمو پس نمیگیرم
دعا کنون گریه کنون سرمو بالا میگیرم
همش به فکرم که یه روز تو رو دوباره ببینم
تو رو دوباره ببینم ...

دلم برات لک زده و روزای سختیه عزیز
دلم میگه آخر راست وصیتت رو بنویس
خدانگهدار گل من دارم از این دنیا میرم
یه روز بهت گفته بودم دست به دعا من میمیرم

به تو نگم به کی بگم، دعام برآورده نشد
تو اوج بی وفای هات دلم ازت خسته نشد
فقط به تو فکر میکنم تا این چشام بسته بشه
فقط واسه تو میخونم تا نفسم بریده شه
تا نفسم بریده شه ...

هرچند دلت با من نبود دستات توی دستام نبود
ولی بدون که عشق تو رفته تو پوست و استخون
باور نمی کردم یه روز بخوای بری از پیش روم
ولی بدون تو قلب من چیزی به جز عشقت نیود

نظرات 1 + ارسال نظر
الناز دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://www.aphrodite1389.blogsky.com/

سلام
گلم
وب زیبایی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد