مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پیراهن گلدارم کو؟؟؟؟

 

نکند در جستجوی پیراهن گلدارم 

 که مرا به شادمانی ۷ سالگی ببرد  

فارغ از تصمیم کبری  

فارغ از این که بابا آب داد یا نان 

باقی عمر راسپری کنم ؟؟؟!!!! 

 

 من از این دنیا چی می خوام  

دوتا صندلی چوبی  

که من و تورو بشونه  

واسه ی گفتن ه خوبی

 

 

گاهی با خودم فکر می کنم ای کاش من این همه دوران خوبی را در کودکی و جوانی طی نکرده بودم و یا ای  کاش حداقل مرا کمی با ناملایمات یا حقایق زندگی بیشتر روبرو کرده بودند آیا گناه من است یا پدر و مادری که نگذاشتند حتی ذره ای از ناملایمات زندگی را ببینم ؟؟؟ و کم و کاستی های جامعه را لمس کنم. ..فقط پدرم برایم می گفت که این است و آن..اما ندیدم...و شنیدن کی بود مانند دیدن؟؟؟!!! 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:46 http://ac-music.blogsky.com/

salam age ba tabadole link movafeghi mano ba esme " acmusic " link kon bad vase man nazar bezar ke be che esmi linket konam

آنی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:15

همه پدر و مادرها اینجورین
دلشون نمی خواد که عزیز دلشون یک ذره دچار ناملایمات بشه
این نیز بگذرد
محکم باش

لیدا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 http://www.atashinlovers.blogsky.com

با سلام خئمت شما دوست عزیز....وبلاگم رو با پستی تحت عنوان"شب آفتابی در سن حوزه" که شامل عکسها و ویدیوهای کنسرت جدید گوگوش در سن حوزه میشه به روز کردم.باعث افتخار منه که به وبلاگم سر بزنید و منو از نظرتون مطلع کنید.
دوستدار شما-لیدا رحیمی
www.atashinlovers.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد