مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سروش نوشت ...

 

مامان؟ 

جانم! 

به نظرت من بزرگ شدم دزد بشم (دور از جون)  

یا برم مغازه ؟؟؟ 

من!! 

 

و بعد..کلی خندیدم و آرزوی یه آینده ی خوب براش کردم.....  

 

 

پ.ن :دلم مثل دلت خونه برادر......

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آنی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:20

وای عزیزم
چه شغل هایی به نظرش می رسه
بگو الان خیلی ها هستند که پست های بالا دارن اما با دزد فرقی ندارن
منم بوی عید را حس نمی کنم
الان من برات کمی حال و هوای عید را پست می کنم
زود بگیر و شروع کن
بچه دل داره دیگه فقط به فکر خودتون نباشین
عید فقط مال بچه هاست
سال خوبی داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد